2024年7月23日 星期二

高估自己的持貨能力

幾年前利率仲係1.X左右哥陣, 成日聽到D 人買股收息最鐘意講一句 "就算跌到XX, 都仲有XX 厘呀, 高過定期呀!!!"

早幾日又係雪球見到大A 同胞講同樣說話, 即時諗起以前我曾經都係咁

喂XXX跌極都有五厘啦, 點都好過放銀行blablabla

幾年前我什至試過去銀行加按諗住套現買REITS套利, 好彩哥陣銀行嫌我收入低無濕我

大部份人真係高估左自己的持貨能力, 5厘跌到6厘, 6厘跌到7厘, 7厘跌到8厘, 如果你真係只用國債或定期做對比, 唔係應該越跌越Kai 心?

回撤10%你已經腳都震啦, 仲講咩同定期比, 好似1883 咁一日跌左20%, 第二日再跌3%, 仲有D 兄弟講點都好過放定期, 就算215 呢D 99% 派硬7厘的, 如果有一日跌到9厘, 我都會懷疑係咪自己睇錯, 比你溝貨你都係硬住頭皮,  都唔洗講前景OR 業績向下的收息股, 溝即係賭 (其實賭無問題)。 

我做法係出意外點都要減貨, 除非世人皆醉你獨醒, 我發現呢個情況係極少, 所以老散死於抄底的機會係大大於死於高追, 抄底係講緊成個世界錯得你岩喎, 大佬你咁威諾貝爾獎都一早要比你啦. 比你抄到幾次底都係豬中, 運氣切勿當實力。

中海肥料, 勝屍, 都係衰在無係高位減多, 前者只係2.4 減左一半, 後者只在1蚊減了3成, 海肥盈驚其實預左, 但都係要減, 1.97 減多20%, 睇位入883

當你係市場被鞭得多, 就會發現可以死派定息的股真係少之有少, 現金流, 財務狀態, 大股東持股情況, 大股東人品, 最後係股息率, 缺一不可, 呢個就係老散收息的藝術

結論係, 唔好係高估自己買收息股的持貨能力, 好多時唔好話跌, 唔升你都頂唔順, 或者求其買D "覺得" 好過做定期的股, 除非你真係錢多到放埋一邊唔洗理哥隻


3 則留言:

  1. 中港股市已習慣變成升就無份, 跌就跌到你驚, 持貨即使橫行都驚下一隻會跌就系你手貨

    回覆刪除
  2. 海肥只會低位窄幅上落 美資基金持貨 怎會長情將中資股炒上?

    回覆刪除
  3. 同意。通常會高估持貨力。所有套路都那麼相似,我也常常中伏。交了很多學費,但不知能否畢業。

    回覆刪除