2020年4月4日 星期六

4萬股匯豐的士哥

近日隨住5仔唔派息, 4萬股的士哥又被人拎出黎鞭

我唔明有咩好鞭? 人地由5仔供股已經開始買, 無懼風雨咁買左十幾年, 每月定投從不理人地目光

我發覺玩股或投資最可怕的幾個情況:

1.你見到人地跌, 你渣現金, 你笑人, 然後一個週期完, 人地升番, 你繼續渣現金, 等下個週期再笑人, 但人地身家已係你幾倍

2.你止蝕, 隻股繼續跌, 你開心, 然後一個週期完, 隻股升番, 你傷心, 永遠唔敢再買呢隻股

見到好多討論區笑的士哥, 又話乜乜77, 大佬人地買左十幾年, 有無諗過人地心理質素要幾強先可以做到?

我見到的係一個嚴格執行紀律的投資人, 投資年期只係浮雲, 你用一年兩年黎做單位, 人地係用一生, 一個週期的升跌人地會頂唔住?

到最後, 渣現金的人永遠都係渣現金, 該發達的人還是會發達, 虧損只係遊戲的一部份, 退出也不可恥, 可恥係退出但笑人地傻哥班人

正如十年前賣樓等跌, 或者渣現金等樓重回沙士價哥班人, 今日仲笑得出嗎?


22 則留言:

  1. 同意說法, 投資是一條孤獨的路, 一時得失無須太過執著

    回覆刪除
  2. 老王兄,講得好 : 要做一個嚴格執行紀律的投資人!

    回覆刪除
  3. 失敗者就只會睇人失敗最開心,但自己就仍然原地踏步;成功者遇挫折後會檢討錯處再起身嘗試過,兩者分別時間久了就愈來愈明顯。

    回覆刪除
    回覆
    1. loser 的確只可以恥笑人黎建立自己成功感, so sad

      刪除
  4. Wong Sir,

    This is a quality essay.

    You cheer up all long run investors!

    Thanks a lot!

    ^_^

    回覆刪除
  5. 投資方式人人心法不同
    八仙過海各顯神通
    條條大路通羅馬

    可惜太多人只要別人投資方式與自己不符
    便去嘲笑他人絕不應該

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點係大家無水晶球, 有計劃執行已勝過八成老散, 先唔講個結果

      刪除
  6. 巴菲特2007年$12放中石油都比人笑早放當升到$20時,到現在還沒升回此位,不知誰笑到最後。

    回覆刪除
    回覆
    1. ya, 全力執行自己的計劃, 不值得敬重嗎?

      刪除
  7. 人地點做再話俾你知,學到嘢最好,學唔到嘢咪講聲good luck 就算囉。人地賺幾多蝕幾多又關我地咩事呢? 除非該人係鼓吹一個正常人會輸身家的方法(例如碌信用咭買中石化),咁為左唔好有人跟佢去死就應該拎出黎講吖。

    好多人都會憎人富貴厭人貧,人地賺錢就話死好彩、蝕就話係學藝未精。結果呢堆人講就個個都係大師,自己唔落場咪永遠唔會做錯囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚旦論真係有根據, 絕對唔係虛構....

      刪除
  8. 的士哥死執一隻匯豐,的確比淨揸現金,或跌市止蝕收山者強的多了。不過,死執一隻匯豐,的確是過於簡單,亦有欠靈活,我認為被恥笑也是應該的。

    投資應有更好的方法,需要堅持信念之餘,也需靈活變通,我們也應從的士哥的錯誤之中學習學習。

    回覆刪除
    回覆
    1. 道bro, 何謂對錯? 我覺得唔係睇今日結果黎定義, 咁樣太簡單了.

      what if 005 聽日宣布大派特息10蚊? 檢討係必須, 但我地又點知的士哥無做到檢討然後先繼續持有?

      刪除
  9. 我觉得自信的老王兄返来了! 这才是价值投资者的风范!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢叫自己價投呀, 太多伽鎖, 太多陷阱....

      刪除
  10. 一樣米養百樣人,錢贏輸都算,連人格都賠上,真不知所為何事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資界是人性放大鏡,原來是真的

      刪除