2020年3月16日 星期一

訓唔著

尋晚係我玩股咁耐第一次因股而失眠

我望住個天花, 諗下搞咁多野做乜

連續幾個錯誤操作將損失放大, 錯

無係反彈時適時減倉, 錯錯

無係反彈後第一次跌時適時減倉, 錯錯錯

今日終於減去部份倉位套回20萬, 已實現損失6萬, 帳面16萬 (全清寶龍, 美團, 減持金茂)

重新檢視倉內公司覺得基本面應沒問題, 決定鎖倉直到復原, 每年預計收取8萬股息(如果不減)

另外套出的20 萬+ 待熊10萬用作買2800

21000
20000
19000
18000

未來大概率不再搞個股, 太傷神了, 加上小兒子快要出世, 呢個月連番工都無心機

唔想再浪費心力選股了, 只搞ETF 其實也無不可

用2800或美股ETF 作適當投資算了

祝各位投資順利 :)

58 則留言:

  1. Wong Sir,

    Add oil!

    Maybe 22519 is our HS Index bottom.

    Never give up! Never surrender!

    ^_^

    回覆刪除
  2. 始終我地唔係全職靠炒股搵食,正職家人都好重要唔好因為股票令到自己太傷神呢。

    經過上星期清倉,我手上主要得返啲短年期公司債,股票只佔好少比例。而家個諗法都係鎖倉直到債券贖回算數。咁一黎計埋未來幾年的息我大概可以輸少一半(輸四成同輸兩成的分別啦),繼續打工的話幾年後就可以回復之前的資產水平了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要太影響生活, 高估左自己承受能力, 不斷被打面, 結果可能說明一切 :(

      刪除
  3. 師兄,
    健康第一,投資第二,健康行先。
    每年預計收取8萬股息不錯,先收息等待黎明,我們一起等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意沙梨师姐的意见。钱财身外物,有份稳定的工加这么高股息,生活几好啊!不过我亦明白,有时系对自己的判断出现错误而觉得有地不开心。

      刪除
    2. 謝沙梨師姐同格調朋友, 係呀搞到訓唔到真係超出底線影響生活, 休息下再反思之後的路 :)

      刪除
  4. 老王兄, 不要因為抄股而影响日常工作, 保重!

    回覆刪除
  5. 身是菩提樹 心如明鏡臺
    時時勤拂拭 勿使惹塵埃
    😁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下爺, 只嘆小弟條胃根太短, 唔會放棄, 不過要抖一抖

      刪除
    2. 菩提本無樹 明鏡亦非臺
      本來無一物 何處惹塵埃

      刪除
    3. 對的,夢中明明有六趣,覺後空空無大千

      謝謝你提醒了我為何用這相做profile pic

      刪除
  6. 老王兄,頂住啊,你係長線投資者,1883收息都可以啊,唔好買太大就可以了。內房物管都係高風險股,反而要小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬, 完全收到, 睇你繼續表演, 或者得閒彈兩個冧巴黎:P

      刪除
  7. 回覆
    1. 其中一個錯誤, 下跌時全部利好都變利空, 唔好學我:(

      刪除
    2. 我有貨1.9持有,佢淨現金大過市值,有時候真係諗極都唔明。

      刪除
    3. 當時覺得換管理層有古怪,加上有機會減派息就換走了,50億存款大概有2.5億利潤,但賣車呢兩年有d難

      刪除
  8. 頂住啊,耐心等買平貨啦!!
    有8萬息都唔錯丫。1號仔佔幾多息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 4000 股, 當佢3.17, 12000 囉, 19 號就知佢減唔減派

      刪除
    2. 再向下會繼續收集嗎?

      刪除
    3. 應該不會了, 未來只會增持1883 或2800

      刪除
    4. 001 simple logic for me

      Question: will 001 back to 70 after 3 years? I think yes after oil and conv solved

      刪除
  9. 老王兄,22萬不是大數目,有份工很快便回籠,不用為此過份擔憂。

    想想把1883留作給兒子的禮物吧!送了出去,就不要再理它升跌了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道R哥, 對的, 1883 邏輯沒變, 不應該因為股災而放棄佢, 謝謝提醒

      刪除
    2. 老王兄,我搵到篇文幾啱你睇,作者係四年前寫:

      ——————————————————————————————————

      尋日個市小插150 點, 今日又有升番350 點, 就來去到22000 了, 呢D 咁GE 市況我都唔識講, 你話佢聽日開始連插十日又得, 話佢連升十日又得, 市GE 野真係唔好預測....特別係而家由散戶主導多, 估得今日估唔得聽日, 做到自己吧....

      分享下最近睇的一本書, 入面講到媒體只會報道負面的消息, 而人類係歷史中唯一學到的教訓, 就係人類永遠都唔會係歷史中學到教訓, 哈哈

      呢篇野真係講中左我, 我就係哥個成日覺得"今次一次會唔一樣"的人, 成日覺得而家的金融體系點同以前比呀, 咁複雜!! WELL, 但係幻想下自己置身於每個爆煲的時代, 都會覺得今次爆煲一定同以前唔一樣, 但結果最後都係一樣!!

      因為歷史本來就不單純, 有野恐怖得過打扙咩!! 唔講遠講D 我自己經歷過的:

      2003沙士, 個個戴口罩番學, 番工又要係屋企番, 講到香港就黎變疫埠, 係疫埠呀!! 有咩恐怖得過疫埠呀?????

      2008 雷曼事件, 百幾年的大機構都可以執粒, 哥陣你有信心可以復原嗎?

      結論就係, 死就死, MARK 大隻脾, 早D 爆一獲仲有機會比我早D 吸貨, 遲爆我真係搞唔掂....

      雖然好多人以至我都覺得金融結構一定會爆, 唔通我地長期渣CASH 等運到嗎?
      正如人一定會死, 唔通咩都唔做日日係度食同訓?

      而且我深信, 佢爆之前一定升一獲金.............到時請留意!!!!

      《經濟末日會來到嗎?》老王

      ——————————————————————————————————

      你而家做緊ge嘢唔一定錯,亦唔一定啱,投資從來係一條無終點ge路,未到死嗰刻你都唔知對錯。

      對得住昨日、今日ge自己,對得住屋企人,已經勝過大部分人。加油!

      刪除
    3. R哥你呢野搞到我有d眼濕濕,點搞?

      Btw thanks bro...

      刪除
  10. 老王兄,疫情當前,最重要係家人及身體健康,其他都是次要。會過去的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝三兄,我都相信總會過去,學習擁抱恐懼也算是人生的一部分,對吧?

      刪除
  11. 老王兄,家庭第一呀!
    我仍然滿倉+Magin呀!決定捱過去

    回覆刪除
  12. 大跌前SP 左 52.5 貼價 1113..... 一野大跌,想平都無人要,要硬食, 諗住無咩野,點知燒埋過老美,look 到得返 $40

    而家策略係不停新價 SC....call 走左轉頭 SP 返原價 or 低一格...... 不停出入賺返權金

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都後悔太多次太早落注,不過世上沒後悔藥,過唔到就危,過得到就機?

      刪除
  13. 如太大注減低少少, 放輕壓力會好點, 請不要影響精神健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Ed, 我都無諗過自己抗壓能力咁差,仲以為自己好堅

      刪除
  14. >>>唔想再浪費心力選股了, 只搞ETF 其實也無不可
    用2800或美股ETF 作適當投資算了


    你講既呢句exactly係我08年响平保一嘢輸左三十幾萬時講既! 係08年既三十幾萬...成份身家既幾分之一

    我嗰時又係大女啱啱出世

    結果咪又係咁過左十幾年;不過之後的確對風險的掌握有努力做功課去改善。

    今次當然有脹面損失,但暫時一股都無賣;仍然心安理德繼續坐。

    總會過去的。共勉之。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝米爺,曾經有人講過當你真心明白點解etf最好,你先可以一直買etf, 其實有呢個境界好難的,我覺得我未必做到,過一年又死番去個股想打敗指數

      刪除
  15. 從來未試過因為股場訓唔著

    今次股災相比之前數次是大考驗。

    我未經歷金融風暴,但我相信我挨到呢關投資技術會更進一步。

    回覆刪除
    回覆
    1. Ak bro同各位心態都好正面,識到你地真係我運氣:)

      刪除
  16. 退一步,暫時遠離股市資訊。不要睇報價不要計算自己虧損多少。慢慢調節心情。重點關注你太太嘅身心日常就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝AU兄, 你網址有兩句係我之前睇書都有提及, 謝謝你再提醒了我.

      //股市波動不是風險。最重要知道自己嘅資產可否回升不要造成永久損失。

      刪除
  17. 老王長和真係幾唔掂-要小心啲,我真係驚佢30蚊見。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會睇路的...唯一風險係長和資不抵債和歐盟解體, 不過我相信機會不大

      電訊基建做膽, 零售有線上也不會全死, 問題是石油和港口了

      刪除
    2. 要諗下個opportunity cost, 長和如果維持5x蚊 兩年你啲錢就晒咗係果度。我都揸咗兩年長和

      刪除
    3. 當債券,始終個倉不能太單一,首先長和不減派息,長建都免強keep到,各兄弟good luck tmr

      刪除
  18. 共勉之啦
    我都重倉1, 1038 & 1113
    帳面都無左20幾萬..

    回覆刪除
    回覆
    1. 1113 今日同內房一樣跌幅....

      刪除
    2. 如果話001 係集石油同歐洲衰退於一身
      咁1113 就係集香港本土, 英國酒吧, 飛租於一身, 兩個咁都衰...

      不過1113 盤數比001 靚好多

      刪除
    3. 唔會啦, 1113 大把水, 加派就真

      刪除
    4. 今日忍唔住入左4000股37.20
      跟手SC即月@36蚊2000股2.60收返D水腳
      手震中

      刪除
  19. 我都開始買入2800,本人選股能力實在一般。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天21500我就買入第一注2800,齊加油

      刪除