2020年3月24日 星期二

投資日記

記錄一下

最近大市氣氛轉好, 不計已實現損失, 組合帳面損失由-30% 減至-15%

好多人話呢個只係死貓彈, 我自己都同意, 因為基本面同之前無分別

如果話之前係擔心疫情, 咁而家歐美跟本無緩和

如果話驚全球經濟衰退, 咁而家亦睇唔到各國有咩新措拖去救經濟, 除左美國無限QE

要趁反彈時減倉嗎? 應該會, 但之前自己一再打破已布局的組合平衡, 點樣減, 減幾多, 要留意下


最傷的長和, 我反而無擔憂, 仍在我加倉之列, 我相信每人都有一D 係自己有信心的股, 係其他人眼中可能係廢係千係妖, 但有D 人只可以係呢D 股上賺錢, 我經驗係呢D 股未必賺得最多, 但係坐貨坐得最舒服, 對於我, 都只係長和同1883

當然, 回想番係80時睇長和同而家47睇長和, 其實我睇唔到本質上的不同? :P

不過我傾向相信係我問題而不是市場的錯,因為市場永遠只有正確一面, 所以証明是我能力問題

今次大跌市創造了歷史, 我亦有幸持倉硬生生迎接呢個歷史刻

希望今次之後找回自己投資的初心

其實我只係想係股市有系統地累積財富, 而唔係想發達


22 則留言:

  1. 你的自信返嗮来啦!可喜可贺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未返黎呀...仲未搵到條路....迷芒中....

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 長和5大業務之外冇增長點,而3大本業(零售,石油,港口)又不斷被削弱,另外基建,電訊業務持平。總括是前景向下,難怪被市場慢慢放棄

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係, 市場而家肯定不愛長和系...股價証明了 :P

      刪除
  4. 001.HK is an world class enterprise.

    1113.HK's 2019 results is better than 012.HK.

    1038.HK's 2019 results is better than 003.HK.

    All of them have very low P/E and low PB, especially 001.HK and 1038.HK also with dividend yields 6~7%p.a.

    I place Li's Family the richest Hongkonger family.

    In medium to long run, I believe Wong Sir would be rewarded!

    Sleeping well at nights and Good Luck!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks student bro, just thinking what should be stay for my investment, cannot just do do do without reason..will lost myself

      刪除
    2. Recently I have bought more 001.HK by selling some other portfolio stocks. My expected overall portfolio dividend yield should be higher now.

      We believe our feelings!

      ^_^

      刪除
  5. 我都覺得係死貓彈,基本條件根本無變過,生產停晒又有好多手停口停的人要申請失業救濟。而家只係因估價(比起之前)極度低殘,再借放水消息炒起個市佢。

    呢兩日我只敢趁住個升勢 day trade,因為無乜信心所以起碼賺少7成。過兩日公佈失業數字唔知又會發生咩事了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇埋今晚美國係咪真係過到個救濟政策, 如果係都可以玩多一兩日

      刪除
    2. No need to worry much!

      Maybe HK individual investors can only buy 001.HK at <HK$50 in these few days!!!

      ^_^

      刪除
    3. P.S. Maybe today is the last day. (now 3:58p.m.)

      刪除
  6. 1883之前是整個板塊集體被斬倉,對老王兄這種長線持有的,最多影響心情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2.26, 2.4 都忍唔住加了注....說好的鎖倉嗎....

      我真係一個無紀律的投資人:P

      刪除
    2. 你應該請我飲酒,我經常留言支持

      刪除
    3. 請你飲酒實無問題...:)

      不過你一隻Tesla賺成三十粒...要個負數到只敢玩ETF 的人請:(

      刪除
  7. 呢啲市況真係買完閂咗報價算...賤物鬥窮人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...死都唔信3 年後仲係呢D 價....

      刪除