2020年3月5日 星期四

關於5仔

我好記得, 5仔有一次係去到47蚊, 忘記左係脫歐定邊次, 我一個人企係條街度, 諗左好耐, 隊唔隊一百幾十萬落去, 最後無做, 然後就六十幾蚊

多年後今日, 5仔即將又穿50, 係呢個波段黎講証明左D 乜?

呢個世界係咪真係有種股可以一直長渣(700?) 而中間唔洗換股?

學味皇大老講, 如果真係有, 又係咪真係最好選擇? 先唔好話你搵唔搵到呢隻牛股

ALL in 左日日E 神E 鬼, 郁少少就跌十幾廿個急急止蝕, 升少少賺十幾廿個又要煩止賺

要幾大信心同幾大條根先可以做到?

如果唔係, 好似而家我咁不斷搬磚乜都想買, 要幾勁先可以每次都唔好買到老千?

又咁講, 點樣先係最好? 當你人生得一隻股無野煩, 又係咪對你最好?

PS. 買入CTM 10000@ 2.83, 成本已經由2.2比我買到去2.58....

18 則留言:

  1. Blog主,個人認為投資沒有常態,賺錢的事情在不同時代不盡相同。清末時,首富胡雪巖做的是藥材和真絲的買賣成了首富,二戰前最賺錢是原材料如木材糖,橡膠,六七十代是石化,七八十年代是電子電路,九十年代是軟件(microsoft),香港是房地產,到千禧年後是投資銀行,互聯網到08年後才真正賺大錢(騰訊youtube facebook google)。所以我覺得時勢十分重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯, 不過一般人又比較難掌握, 記得之前睇過一個故事, 話電視機岩岩流行時好多人全倉買一隻叫香港天線的股,以為大勢, 點知......XD

      刪除
    2. 是十分困難的,本人也只能作馬後炮,賺錢只屬少數人。即使選對大方向,也不定選中股票,選中股票,也不一定選啱時機

      刪除
  2. //呢個世界係咪真係有種股可以一直長渣(700?) 而中間唔洗換股?

    我諗倒一隻:2800
    前提是,假設恒生指數一直都是市場指標,而股票市場仍然存在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能最後又番番去巴老的故事, 買ETF!!!

      不過人都係有賭性呀..明知ETF可能每年比到10%, 都未必願買, 寧願買所謂高息股 (小弟...)

      刪除
  3. 回覆
    1. 大哥, 答我一個問題, 仲信唔信001!? 老實我仲天人交戰中, what if 現在的001 等於四五年前的內房?

      刪除
  4. 買得匯豐就不是為左升幅了,如果16年47元買到,現在四年已過已收回16元股息,收回34%本金,對長線投資者而言,根本不需要再理佢股價升跌反而比較著重會不會減息

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢少既投資者會不斷追逐倍升股務求短期內致富,但資金量大既投資者反而比較在意有什麼資產可以大手買入然後穩定產生現金流生生不息,當資金大既時候出出入入既手續費其實都好甘。。

      刪除
    2. 005 個派息比率有點嚇人, 我貪高息買左隻1122, 公司有50億定期, 無老千, 周街都係佢出的車, 每年只要必到4億已派到10厘, 以為無死, 點知而家都輸成1成...

      刪除
    3. 花無百日紅 想加大象入組合由6字頭忍到5字頭
      依家直頭想放棄佢

      刪除
    4. 用比較法看, 5仔似乎沒有太大優勢, maybe 生存能力?

      刪除
    5. 從日常生活角度去諗,我仲用緊佢,所以我又唔覺得佢好差,匯豐係香港既業務係好好,主要其他地區拖,再加上銀行係百業之母,咁大間公司只要唔汁笠都無咩可以諗了,個價唔升仲好,可以不斷吸納,其實唯一擔心只係派息問題

      刪除
    6. 如果5仔派息比率低d,好似健康d,派170%有點割肉喂鷹的感覺,不太舒服

      刪除
    7. 如果唔計商譽減值,其實5仔盈利係有輕微增長,而每股盈利是足夠派息,唔算割肉。

      刪除
  5. all in一隻贏就神,輸左幾難番身
    投資之道在乎細水長流
    我既諗法係買既股最梗要跌左升得返,腦海最後浮現既都係2800,現在選擇佢既代替品7200為主打

    回覆刪除
    回覆
    1. 當一個人真正心甘情願知道要去買2800, 同一個動作, 但已經高了幾班了.....

      刪除