1月 +4.2%
2月 +5.6%
3月 -7.3%
4月 -0.3%
5月 -0.4%
6月 -7%
如無意外上半年結YTD -5.3%, 先唔講淨回撤金額炒股以黎最甘, 連回撤速度都係
過去咁多年, 因為持倉極保守, 同埋港股一向低迷, 反而可以屎中取食
但呢半年真係癲覆左我認知, 我其實年頭已經將持倉7成打入收息股, 3 成搞下大宗, TMT, 其他立立雜雜咁, 諗住今年執佢10% 都happy, 畢竟上年超額完成
頭2 個月真係哥我太順了, 然後四個月, 高位回撤15%? WTF?
輸最甘係高位無走的周生生, 其次883, 然後 517 海通恒信 新創建 全部高位回5~10%,
電訊倉平均都回左5%, 連大本營都著火, 真係無心再去打野, 搞到提前賣出大牛股東岳聯想建滔
最慘係呢四個月, 升兩日跌四日, 每次以為轉勢, sorry 又向下
港股今年-9%, 但恒指本身係垃圾場, 跑贏都唔係咩值得開心的事
特別係6月, 望住個戶口, 我都真係第一次體驗到輸到麻哥種感覺
而家問題係, 有咩股係唔受AI 影響, 唔受個市影響, 唔受油價影響, 唔受金屬上漲影響, 可以KEEP 到派息, 已經越黎越模糊
AI 產業鏈, 有邊D 可以提價, 有邊D 要硬食上游, 你搞唔清就唔好買
就連我最鐘意的電訊, 到底會唔會要加大資本開支硬食AI 浪潮, 賣token 可否變現, 定係任務?
AI 影響的係, 一個九唔答八的行業, 都有機會比佢癲覆, 或者搞到間公司要加大開支, 進而影響派息能力
呢波好多人以為BABA 700, 就算食唔正AI 條水, 都肯定有利呀, sorry , BABA YTD -30%, 700 -28%, 其他咩美團快手小米D 廢物更不用講
炒左股十年, 真係未試過一個月內有五次以上想一鍵清倉
值得記錄, 哈