2020年3月31日 星期二

收息股的絕境

上篇講話新冠係收息股末日, 咁5 仔取消派息就簡直係收息股的絕境

有咩慘就過收息股宣報派息然後取消派息?

你股價跌, 我可以忍

你減派息, 我可以忍

你唔派, 我無奈但都未係絕望

你宣布完派息請君入甕完再取消派息仲話今年都唔會派息同回購?

WTF??? 唔知真係以為係老千股所為.....

大佬你5仔黎架, 上兩期年報仲話會保持派息

英國直接叫D 銀行唔好派? 咁都得? 內銀都安全過佢

D 人未繼續唱內銀有壞帳做假數乜乜77囉, 講執笠風險內銀都跑贏外資銀行啦

外國銀行透明D? 係呀, 透明到直接叫你地唔好派息丫嘛

買股收息唔係唔得, 但唔可以盲眼睇個股息率, 我都奶過好多次

買D 派息比率比較低, 業務可能受影響但都仲係有錢賺, 呢D 先叫正路少少

不過今次, 真係要反思下買股收息呢條路

我自己諗到係, 買股收息, 前面同後面要加一個條件

股價跌 -->買股收息--> 等復原大升賣出

42 則留言:

  1. 005.HK & 2888.HK are so called international banks!


    回覆刪除
    回覆
    1. Seems some of their shareholders have switch the money to 001.HK!

      ^_^

      刪除
    2. 事實已發生,反而要看下黎緊兩年情況點

      刪除
  2. 我由金融海嘯匯豐供股長渣到宜家,減派息和供股我都算啦,正常市場操作。宜家除左淨都可以收番,恕我買賣股票咁多年都係第一次見。

    回覆刪除
  3. A lot of Usa stock happened the same in Mar...hk also have one stock do that before

    回覆刪除
  4. 我無買,不過都真係見識到。之前先口口聲聲話黎緊唔會改變派息政策,你起碼都 keep 一次(起碼除左息),下次先唔派息吖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左淨先話唔派,真係留名等睇點搞

      刪除
  5. 話歐洲政府唔比派,唔係5號唔想派。

    回覆刪除
    回覆
    1. An government controlled enterprise?

      Why the chairman and management got so much salaries and remuneration?

      刪除
    2. 應該只係呼籲,如果真係強硬手段,咁歐洲銀行股太可怕了,不如直接收歸國有?

      刪除
    3. 陰謀論😉歐洲政府借5號仔刀,殺平保和其他收息人仕。

      刪除
  6. 今年真係好失望,希望佢股價跌爆,到時低吸補數。
    利申︰本人持有少量5仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估只有6823,1883的息安全

      刪除
    2. 2019應該無問題,不過2020就難講,好多唔同國家的資產炒一鍋

      刪除
    3. 哈哈,我指5仔35蚊,不過應該好快破

      刪除
    4. haha,我還在想遠東不像王兄杯茶。

      這次5仔35不敢買,big bank 以沒有盈利優勢+又唔可以裁員,不知哪裡是底。

      6823爆了,看來1883,1038有買要快,不過我以無$$$了。

      刪除
    5. 偉哥講左句我覺得值得反思,只有ss才能真正保證派息,所以6823係應該有高溢價

      刪除
    6. 唔好趁低溝貨,市場上有甘多選擇何必買5號仔?

      刪除
  7. 肺炎成功打破以往眾人對歐美良好的形象,一病改三觀。

    大而不能倒,不擇手段求生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂歐美發達國家,衛生意識全無,醫療體系垃圾,歧視,政客各自為政,看起來都不是好發達

      刪除
    2. 这次真是个难得的机会看到很多以前没有机会看到的事实真相。疫情残酷,但是无情的将现实反应出来了。大家不想看到,也没想过会看到。大开眼界!

      刪除
  8. 大王兄,要唔要再加1113?

    回覆刪除
  9. 叫聲聲英美係老豆老母的港獨仔女情何以堪!
    還批評中共強權、出爾反爾、政府操控、欺壓市民、講假話、維穩隱瞞、貪污市民血汗錢⋯⋯
    唉!外國的月亮特別圓🤥

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。內銀都不如

      刪除
    2. 純以事論事,歐美今次真係做得好差,醫療體系的垃圾完全顯露無遺,當然仲會有d人以病的源頭做文章,但無改呢個事實

      刪除
    3. 西方政治的絕招就係轉移視線

      刪除
  10. 回覆
    1. 睇完大佬操作,單日少過10%的不提也罷...

      刪除
    2. $2.2還夠膽買,大王兄有信念。R bro, I know that feel...

      刪除
    3. R 兄, Tai 兄, 寶寶心事有誰知, 我係割左其他黎補1883, 全部都係帶血的籌, 而家都未回到血, btw 今次學到的不是錢買到的, 既然點都黎一波, 黎波痛快的或者上天都算仁慈

      刪除
  11. 經此一疫,東方堀起與轉變更明顯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲一早走下坡, 美國都疲態盡現, 可惜東方未能搞起高技術工業

      刪除