2020年4月14日 星期二

減持長和

減1000 長和 @58.25, 仲有3500股

問下自己,
如果未來係牛市直上三萬八, 而家個組合滿意嗎?
如果未來大蕭條直插到18000點, 而家個組合頂到?

如果今次都不能吸取教訓, 咁應該係自己問題了

15 則留言:

  1. Wong Sir,

    Are you going to buy a substitute for it?

    I also have 001.HK. I am looking for a 52-weeks highest price of it. Even this happens, I am not prepared to sell it if there is no substitute available.

    ^_^

    回覆刪除
  2. Wong Sir,

    Blogger "SeekForValue" Sir has a good analysis for 900.HK.

    ^_^

    回覆刪除
  3. 股災前,大家都不太關注減持;
    股災後,大家都準備向更低點出發。
    幾年後,又周而復始。

    包括我自己也是。

    我很疑惑,到底自己在做甚麼。

    回覆刪除
  4. //幾年後,又周而復始。

    真正記得住教訓的人有幾多? 唔好講幾年, 淨係3 月反彈的偽牛市, 已有好多人大叫GOGOGO, 我自己都係強力大彈中買左好多九唔搭八的野, 人永遠升嫌無貨, 跌嫌多貨, 身邊朋友反彈賺到笑, 我又會想高追下, 又或者買D 我唔識的股, 可能要受多幾次教訓我先可以有所覺悟..

    回覆刪除
    回覆
    1. 在無限QE的時代有時想減持都難,D貨跌到150,佢又印多300出來,此消彼長,唉。。。

      刪除
  5. Wong兄減完1號仔就回,厲害。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係望住個息率升番5厘半, 覺得已經有其他更好選擇了, 而且升得太急, 以長和尿性, 52 (6厘) 再買回吧

      刪除