2019年3月13日 星期三

英國真係越黎越ON...

又黎啦~
英國唔通過脫歐協議~
英國唔通過硬脫歐~~
如果英國連延遲脫歐都唔通過...

感覺好似一個痴線佬自己同自己講

我唔可以窮!!
我唔可以做野!!
我唔可以搵錢!!
但我又唔可以窮!!

諗諗下, 點解無人發起公投, 每人派一百萬英鎊? 或者每人派一百間獨立屋?

反正一定通過, 如果英國唔做就係漠視民意!!!

其實英國先至係最好福利的國家!!!


8 則留言:

  1. 應該係有偉大國家想歐盟解體, 先有英國脫歐公投
    可惜呢個偉大國家沒有動機去令英國每人派一百萬磅, 所以你說的公投不會出現

    回覆刪除
  2. 繼續拖字訣,邁向無限期留歐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都係無限期, 但小MAY 應該好想硬脫, 不過佢無咁的權, 唔知仲有咩招數未洗出?

      刪除
  3. 陰謀論文翠珊是想硬脫歐的人, 她先把談判時間用完, 然後拖, 拖到時間到了, 就硬脫歐; 反正英國人是因為不想歐洲負累才搞脫歐的, 而現在英國經濟也比歐洲好, 如果脫歐之後英國發展理想, 只會更多國家脫歐最後解體, 因此現在最急的可能是歐盟, 拖也是好策略

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係支持小MAY, even 硬脫起碼來個痛快, 但班 PK 議員個個內心有鬼, 又要威又要戴頭盔, 睇到眼火爆

      刪除