2019年3月18日 星期一

越升越唏噓

話說1883 由上年年尾唔知做乜一路噴井式爆發
我一路望住佢升, 一路覺得好唏噓
哥種感覺唔係開心, 又唔係唔開心, 好奇怪
可能因為我中間走左1/3, 所以有些悔恨

同時我又擔心之後唔知仲有無機會買番?
如果唔食糊, 之後跌番未好ON居?

買入一隻股其實只係開始

決定唔係淨係買或賣, 其實持有都係一個決定

唔知自己up 緊乜

80蚊買番1500 股長和

22 則留言:

  1. 呢隻股票喺我瀏覽的博客中你係第一個發掘出嚟。個操作亦好穩當,為你高興。噏得好清楚😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝cool哥,其實我都係抄味皇,投資世界就係咁,達者為先^_^

      Cool 哥多多來交流!

      刪除
  2. 回覆
    1. 三哥大駕,無錯其實最後都係要財富增值,係小弟想太多了

      刪除
    2. 其實我成日來貴寶號,只是搭不了魚咀。畢竟三弟是股蟹!

      刪除
    3. 樓神三哥, 我都想棄股從樓呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. R bro一早已話1883係寶,係小弟不懂珍惜T.T

      刪除
  4. 哈哈~~~~唔使咁灰,看錯位是常事
    咪好似十倍兄博咁講不減持加倉,小弟趁昨天創新高後抽也加倉,把未來無錢途的匯豐全部轉晒中信電訊

    回覆刪除
    回覆
    1. 中期看漲,除非個股基本面有問題,否則不宜減倉。

      刪除
    2. 兩位大佬多多提點, 有時真係當局者迷唔係講笑....

      刪除
  5. 如果想加倉,我就情願等一等。

    現在rsi情緒指數偏高,冷靜一下過冷河先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔搞囉...得5厘, 而且下年應該都係多一兩仙, 玩下遠展BB 仲開心

      刪除
  6. 回覆
    1. 十倍哥, 唔講唔知你一野就買到六成...
      小弟汗顏.....

      BTW 幾時係澳門搞個飯局? 小弟一定到~

      刪除
    2. 你有返咁上下人出席, 當做善事, 佢應該會來的.

      雪明

      刪除
    3. 如果有3、4個人,我儲錢坐金巴來

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 不只6成,另外想說,如果沒想去具盡,就不怕跌下來,決定買賣該估值不是股價

      刪除
    6. 典型價投金句, 但真正明白而且做到的人不多, 謝十倍哥

      刪除
    7. 唔好將得失,賺蝕放在心
      手中有股,心中無股

      刪除