2023年6月20日 星期二

加息深水炸彈

差不多七八年前我曾經諗過低息環境可唔可以持續, 如果逆轉肯定有一場大陣痛

之後巴馬同侵爺上場虛張聲勢話要加息, 我曾經以為真, 哥陣曾經短暫清過倉, 因為好早之前已經覺得下一水加息週期威力驚人, 點知佢狼來了左幾次之後, 漸漸忘記左呢件事

到今日, 加息己成事實, 係唔係上升週期大家都係靠估, 但副作用無乜可能唔出現, 除左內房爆煲, 全世界一個似樣D 的副作用都無, 2008 開始玩慣左極低息, 到今日五六厘, 一D 事都無? 你信嗎?

咁即係只有兩個原因, 一係爆左我地唔知, 一係個巨型炸藥仲係醞釀之中

如果又係一次狼來了?

如果呢架火車係真衝過黎?

當我地知道有個傻仔拎住個火把係火藥庫週圍走黎走去, 我地要做的唔係估佢幾時爆, 而係走呀

睇淡不做淡, 保持兩三成現金, 繼續做收買佬...

10 則留言:

  1. 安然無恙,一隻85救港股全倉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年大佬你微創一戰...

      刪除
    2. 原來你和我一樣都是持有85。我倉位重注咗3分1,靠85雄起

      刪除
  2. 在高息年代的港股花園中挖呀挖呀挖,買了持續派高息的股票會開高回報的花。手持大量高派息股會開更多高回報的花。繼續躺平收取低位屯積番來的高息股所派的息是目前最佳策略,追漲殺跌的儍事不要做,高追上當被绑又英明神武肯止蝕也不見得是好事,每次輸幾個巴仙至10%,做錯多幾次本金唔見一大截,想追番失地只會更頻繁做短線,出錯機會會更大,傷害性同在高位買錯股又唔止蝕,跟住跌6,7成冇分别,都係在無間地獄中受罪。



    回覆刪除
  3. 過多5日,中移動的未期息會到手,跟住一大堆國央企的股息也會陸續收到,又有大把子彈用,希望未買夠貨的股份有超低位出現俾我買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大老金, 我最近思考緊如果真係萬五點, 有乜正股買, 你可否比D 建議我? 941 搞搞下佔我六成倉, 想搞下其他, 中海, 亞太又有減派危機, 883 你覺得如何?

      刪除
  4. 836我在低位,約12至13蚊已入齊貨,就算恒指大跌多幾仟點都唔多可能會去番12,13蚊,17蚊都跌唔穿,日日都低開高走,似收貨多過散貨,前日出的5月份發電數據又係靓爆,新能源發電今年盈利肯定過一百億,火電又賺的話,重有下半年分拆新能源去深圳上市,估值起碼千幾億,圈幾百億錢返來冇難度。836要等半年年報出來,盈利數字想瞒都瞒唔到,配合埋回A,到時股價就會爆升,若唔夠貨,逢低就要吸,雖然跌唔落,留我.意吓,若來緊幾年,每年都有百幾二百億盈利,派息比率在4成幾左右,現價買入都會有8至9厘息,股價大升另計,若派息比率大升,會成為另一隻高息股神華的翻版。另外一隻要留意的是3320,華潤醫藥,唔算高息股,當係成長股,將來會否加派息唔知,我未入夠,3個幾升到8蚊樓上回調,6個幾好似跌唔落,日日朝早都有低位俾人買,下午例抽高收市,天天都係4至5百萬股成交,似收集中。買點係旗下子公司華潤三九,華潤雙鹤,江中藥業,阿胶等多隻中藥,西藥股都在A股上市,盈利不停增長,已成為國企醫藥王國,當年9個幾在港上市,規模細過而家好多,日後必成倍升股,若A股有幾隻大幅上升,3320要勒都㩒唔到要跟升,唔介意低息趁低要吼。純屬個人主觀判斷,不能認真,只供參考。





    回覆刪除
  5. 老王,我手上持有兩間收息潛力股未升起。你研究下

    1899興達國際,隱藏龍頭,現價都有十里息。海外建廠攻城掠地。國內壓住其他同行打。

    1586力鴻檢測,新舊能源通殺。在年年買十進一紅股情況下仍有股息增長。進攻之選。

    回覆刪除
    回覆
    1. AK 兄呢排威威, 中國電力後又一力作

      刪除