2023年6月13日 星期二

暴風前夕

暴風前夕, 天氣悶熱, 空氣靜止


清空了一堆垃圾遊戲倉位, 慢慢靜待暴風洗禮


最終想買的, 還是我大移動, 沒有之一


老火雞, 又係你出場之時

17 則留言:

  1. 中移動話尚未將數據資產列入資產負債表,自3月份起每天都脱免,清洗,沉澱左5pb數據,即係做左安全措施,貯存左有用數據,至今累計有650pb數據,至於每pb值幾錢,要等國家數據法正式落地宣佈標準才開始進行會計,以外國標準,每pb值幾十萬甚至百萬,由出租數據產生的利潤更是無可估量,得數據者得天下,習大大早前更召開中央網絡數據安全大會,強調數據安全和國家安全的重要性,大數據的運作和經營一定是落在自已人手中,中移動前景無可限量,除左净後,跌又跌唔落,早幾日A股中移動尾市無端端抽上102人仔,H股也跟升近3%,在A股要抽升中移動是一件很容易的事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中移動未必升最多, 但肯定係散戶的救贖, 除非又讓利咁無野講

      刪除
  2. 回覆
    1. 哦, N年前睇過, 幾乎忘記哂喇。謝謝。

      刪除
    2. 另外請教一聲, 你是何以見得現在是風暴前夕? 查實5月31日市場情緒都幾恐慌, 我就認為係有幾大機會成為1月27日以來調整既底部。同意, 不同意?

      刪除
    3. 不猜了, 我留左一成現金, 之前滿倉, 哈, btw 你係咪我以前睇開哥個Forest 哥收息股友?

      刪除
    4. 我睇左你個博好耐, 但好少留言, 唔知係咪你講果位股友, 唔重要啦, 大家加油啦。

      刪除
  3. 呢幾日成交明顯多左,若下星期一人民幣雙櫃位開張,個24隻主要係藍籌有意想不到的海外資金流入,中東好,東盟非洲俄羅斯都好,會令個市大升,我擺明係好友,所持股份一股都冇被震走,重係低位加左d,全倉貨冇一隻要輸錢,等緊慢牛來臨,我估年頭22700一定唔係今年高位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只加左少少聯通同中海化學, 其他跌得唔係太到位, 就無加了

      刪除
  4. 尿素價格近期大跌,對中海化學股價冇物大影響,只係唔升而已,揸住80幾億現金,息率成10厘,派好多年都派唔哂,若業績有少少增長,派息比率再多些少,甘就收十幾厘息,國資委昨日又指導央企要利用上市公司作平台,進行并購和重組,注入優良資產,增加企業吸引力,中特估一定有排玩,有重组和併購可能的央企要多加留意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中海化學比亞太好, 中海化學有加派息趨勢, 亞太相反, 但兩隻股的現金都越黎越多....

      刪除
  5. 老王兄,如果有筆錢可以入收息股,現價入亞太衞星,中移動?仲有冇其他選擇?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左睇息率仲要睇可持續性, 按呢兩個條件而家暫時只有941 同1883, 第二梯隊就中海化學同亞太, 但呢兩隻股都有可能業績浮動而減派或唔派, 類似1122, 所以或者可考慮173 之類有好派息紀錄同動機, 但老實呢一刻我沒有找到一隻可以蒙眼all in 的靚股, 或者55以下的941, 2.5 的1883 可以

      刪除
  6. 好的,謝謝,老王兄意見

    回覆刪除