2023年3月5日 星期日

國企GOGOGO?

沽215, 808, 173, 1113


入中海化學, 北京控股, 上實控股


國企, I am ready

12 則留言:

  1. 我2年前已潛伏買入大批1,2,3線平靓正央企國企,把所有港女股清倉,正所謂分手要狠,歡迎加入具中國特色的央企國企估值系統。樂園,而家先加入未算太遲,應該重有肥肉食。王兄先前低位買入552,已嘗盡甜頭,重要重倉941跟尾,實在可喜可賀

    回覆刪除
  2. 想請教宜家先入上實?唔怕高追?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上實股價就不高,衰在平稳冇惊喜

      刪除
    2. 金戈大佬, 整番個國企俱樂部~

      刪除
    3. 海油...中石化...其實都一樣靜靜起革命, 中石化3 蚊上黎都就黎五成...可惜呀...睇唔通石油, 得番少量883

      刪除
  3. 有個球友叫曹總,係中移動回A後就大手買入中移動A股,50幾蚊人仔買,話長期起碼睇200元以上,期間不斷被人攻擊,又話中移動會破發,又拿當年中石油上市後急跌作類比,現在唔夠一年,股價走勢已証明一切,呢條友最近重發起成立一個叫中移動釘子户打死唔放組織,相约五年後2018年相聚,看吓到時手中的中移動升值左幾多,入會要求要截圖示股,期間可以息增持或中途加注,但不能沽貨,目的就是要印證長期持有好股的威力,我諗都冇物内地股民都佢顛,個個人都有唔同的處境,真係倍升左又等錢使冇理由唔沽,唔沽哂都要沽部份。

    回覆刪除
  4. 主力941 1045 883今天升唔少, 不過國企升完都仲係地板價, 加埋國策配合應該估值同盈利會齊升, 現等緊買入1088 386

    回覆刪除
  5. 762業績靚爆,盈利增長16%以上,營業額增長10%都唔夠,足証數字經濟業務如雲等食水有幾深,今日A股尾市都係靠拉升3傻而只跌1點甘大把,明天央國企又GOGOGO,另一示範單位中交建又係升唔停,中字頭升浪只是剛開始。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪球罵聲一片~~難得金戈大佬覺得佢OK, 我覺得中規中距吧, 預佢有20%以上增速, 可惜得16%

      聽日大機會殺一波, 都係時候調整一下

      刪除
  6. 佢地覺得派息少,A股係派得少,但股價升左甘多,一定扯低息率。亮點係雲業務大增,今年重要使大舊錢落科技開支度,已變左一隻科技股,又會分拆子公司上市攞錢,,不能再以收息股看待,甘反而會多d人轉去揸中移動,起碼高息過聯通好多,又唔等錢使,聯通派息比率好似得5成,23號中移動至公佈業績,最緊要係派息唔好少過预期。

    回覆刪除
  7. 連北京痛苦你都跟住進入。看來今次真係有料到。

    回覆刪除
  8. 四大內銀股到底能否受惠這一波,就要看今月分紅。

    回覆刪除