2023年3月21日 星期二

誓要去, 入刀山

暴力加倉15萬股1045, 3500 股941

兩隻都係23 號出業績, 是天意? 還是巧合?

1045 末期派0.2 以上收貨, 0.22以上 開香檳

941  末期派2.5 以上收貨, 2.8 以上開香檳


誓要去, 入刀山.....

9 則留言:

  1. 去年未期息2.43港元,派息比率60%,盈利增長10%的話,加上派息比率加到65%,2.43×1.1×1.05=2.8,不過人民幣比去年眨左值些少,可能得番2.7港元,只要盈利增長多過10%,派息比率超過65%,甘就好大機會派到2.8元,連埋中期息2.2,2022年加埋就派每股5元息,23年派息比率加到7成以上,加埋盈利增長,現價計重係高息股,不過長揸的大部份都是50元或更低位買入的,扣埋股息税,未來幾年,每年都穩袋10厘以上股息。

    回覆刪除
  2. 豪氣壯,過千關,談何容易。

    回覆刪除
  3. 小弟都有加1045, 呢隻野咁高現金流派息肯定會增長...可惜成交實在太少難以大注

    回覆刪除
  4. 836華潤電力真係有心隱瞞良好業績,不發盈喜,盈利增長2倍幾,火電雖然都要蝕28億,但計埋3成新能源發電的利,全年都賺左70億,全年營業額得一千億,火電都佔左近7成,剩下的新能源發電毛利幾甘高,唔駛2年,新能源發電將佔5成以上,再加上煤價被中央刻意壓下,來年火電可能唔駛蝕本甚至有盈利,這樣的發展下去,未來每年盈利必在百億之上,現在836市值得800億,若盈利翻倍去到140億或以上,現價17元都是超平,升到34元都唔過份,836有意分拆新能源在A股上市圈錢,最重要是大家担心在香港上市,在A股上市是大利好,上市前一定整靚836個價,若能在23年分拆在A股上市,836今年業績肯定靚爆,又一隻倍升股將會產生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日都加左6000股836, 回A 求其都CAP 到幾百億, 禾味龍

      刪除
    2. 金大佬點睇佢綠電下半年倒退咁多? 係咪為左舖路回A 所以做低個增速?

      刪除
  5. 昨日836公佈左二月份發電情況,光伏,風電大增雙位數以上升幅,火電就大跌,因為農曆年關係,頭兩個月發電量比上年輕微下跌,隨著更多新能源電廠落成投產,今年上半年新能源發電條數會好靚,可能借半年業績,風,水,光伏發電大幅增長時,高價在A股上市,只要拿10至15%股份出來圈錢,起碼有幾佰億現金收番,財政壓力大減下,繼續擴大新能源版圖,就會成為體積龐大的發電王國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 836 未來可以係收息股其中一個鐵腳

      刪除