2023年3月8日 星期三

沽沽762

沽3萬股5厘762, 入9厘1045, 8厘883, 4厘392


不是不睇好762, 純粹低沽少少低換高息, KEEP 住個倉的收息率

18 則留言:

  1. 下午一開市,又暴力拉升中移動A股,又重上90元人仔樓上,今早曾跌近3%,日日拉升幾隻中字頭大股,A股想大跌都難,中移動而家未入A50,遲d入埋,A股就可慢牛式日日升,其他幾仟隻細股就日日跌,迫d散户買藍籌A股,就可體現中字頭大股提升股值的目的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 762 息少, 點知941 升, 可能D 人終於發現941神器威力, 笑左

      刪除
    2. 金兄 雪球曹總用户名叫什麼?想睇下

      刪除
  2. 好似叫銷倉移動的曹哥,不過呢排唔多出現在雪球,間唔中出現在東方財富,移動吧,話冇謂同d無謂人爭論,股價已說明一切。

    回覆刪除
  3. 重係甘拉升941A股,92元啦,收手啦,再甘升,唔駛好耐,就見100蚊人仔,A+H股市值會高過茅台,長遠真係想見200?

    回覆刪除
  4. 762竟然今日先補跌咁多, 王兄算換得靚

    回覆刪除
  5. 中移動和中電信下午出公告都話會加大派息,中移動講明23年會將盈利的7成以上用來派息,23號出的22年業績也會遠遠超過21年的60%,保守估計65%是底綫,65%以上是彩蛋,聯通50%派息俾H股,確實是低。

    回覆刪除
  6. A股中移動升到近96元人仔,即108元港元,H股只要跟升些少都不得了,A股中移動要升到幾多至肯停,冇人知,只知内地很多散户對中移動恨之入骨,大批人70幾元沽出後一直買唔番,更多的是從不買中移動,但手中所持股票日日跌,日日拉升個幾隻大藍籌股就令個市跌唔落,散户一係離埸,一係就轉呔,打不過就加入對家陣營,加入中特估陣營,具中國特色估值的中字頭股票。

    回覆刪除
  7. 中移動承諾去年回購30至50億元A股,話太忙只係回購左15億,尾數話今年補番。下午中移動A股升左9%,接近漲停,去年98元,收市唔知升幾多?净低個15億莫非要票到中移動A升弃100至回購?H股941真係好落後,有大升補漲機會,有貨在手真係唔好亂甘沽,一旦A股日後升到百幾二百元,941到時會係物野價?

    回覆刪除
  8. 講多個鬼故事.......941 100蚊都仲有5厘息...恐唔恐佈...

    回覆刪除
  9. 941去到100蚊時,息率隨時高過5厘好多,21年派息都派左701億,當時派息比率得6成,就計23年,若盈利大增,盈利比21年起碼高20%以上,派息比率又在7成起跳,派息隨時過千億,就富股價甘生性升到100元,息率仍舊在7%以上,結論得一個70元樓下的941重係好鬼平,有貨係手點會沽,一年收兩次息都收到笑,無論你在40幾蚊或50蚊買,收左一年或兩年息,都立於不敗之地。難怪中移動財務總監早前大大聲話,香港同胞好多都買左941當作養老之用,又穩當又安全,差點未公開講買收息股梗係買中移動H,買物鬼兩電一煤領展。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金戈bro, 我打算換走多D 762 去高息股, 有乜推薦? 我搵黎搵去只有941 岩數, 但又唔想呢個位再加941...

      刪除
  10. 早兩個星期1800跌穿4元時,曾想換馬買番多少,除左知道分拆子公司與中建材的祈連山搞合併跟住上市的事事在必行,呢件事3天前已被國资委石批准,更重要是看佢23至24年同將來的派息,公司講左今年都係派20%,24年派40%,應該冇问題,25年就增加至80%,先决條件係公司已變身為成熟型企業,不是成長型,不需再加大資金去投資,咪玩啦,基建狂魔都唔算係成熟,相倍25年有一半機會會派80%,我就太老定,諗住今年都未會狂升,慢慢等靓位入,忘記佢係示範單位,重上4元就落唔番來,一支箭標左上去,而家20%派息比率都有5至6厘,若加到8成,現價買接近20厘,.而家至買總覺得蝕章。

    回覆刪除
  11. 我覺得836有景轟,今年唔出業績預告,去年2月就出盈警,今個月22號就出正式業績,業績會好到你唔信,何有此預估?今年華潤系内公司考核,836拿左第二名,業績差的話點會攞獎,系内兩隻医療同医藥近排都升穿52周新高,836呢排跌又跌未落,日日低開高走,成交又大,日日跌少少,似係收貨,若業績靚爆,又肯派息,836又會重返高息股行列,等多10日就知有冇估錯,我12元入左唔少等爆升,都好貪心,升到16,7元都忍手一股不走。

    回覆刪除
  12. 如無意外,晏dA股又會暴力拉升中移A,挑戰100,今早低開,洗埋老散所剩無幾的貨,A股得個700幾億元货,昨日用左27億就可拉升10%,用少少錢就可升幾多有幾多。

    回覆刪除
  13. 我今朝又減左552, 掃左1045, 真係禾味, 1800 有咁的派息承諾? 真係走寶, 836 我都想買, 但太睇煤價了, 金戈大佬覺得1088 能否一直高息?

    回覆刪除
  14. 1088派息比率最高,可保持到,業務最穩定,雖然煤價長期受中央制約,但只係賺少d,再加上有火電業務,用自家煤發電,永遠唔會蝕,佢派息重穩定過中石化,只係股價不會爆升,用來長期收息的佳品,重有隻中國宏橋,都係高息野,周不時會間唔中大跌,有低位俾人買,神華就太過稳定,好少大跌,今年神華大家又係预佢會9成至100%派息比率。

    回覆刪除