2023年1月31日 星期二

舒舒服服, 2136

2136 作為我持倉頭五, 係一個奇妙的存在, 因為佢係唯一無息派但我又鬼咁鐘意的

而家升我梗係咁講, 試下之前0.6 哥陣我係咪仲咁得戚

2136 值得我長持, 比其他所為煙蒂股好的, 係持有物業簡單, 三個大場, 兩個死場

新久光一開就爆疫, 黑到爆, 如果你話火電最黑暗又又又又過了 (年年講), 咁2136 我100%肯定未來只會更好

之前0.9 減左三分一, 淨低的就睇下小劉有無誠意了, 起碼用番當年收購卡塔爾個價買吧


另外我想幫小劉正名, 佢真係從來無出千, 佢同佢大佬係不同的, 你最多話佢黑仔, 或者無眼光

佢從來無千過散戶, 連供股都無呀, 唔好再話佢啦

10 則留言:

  1. 上海大寧新久光商場真係好正,未復常前都好旺,係打卡熱點,而家應該更旺,而家谷內需實體經濟,上海呢d大城市,孭緊房貨的偽中產又好,真係有好錢的人又好,都消費得起,場内連添好運點心都有,大把人消费得起。利福中國市值重係超低,上升空間好大,肯堅持就有好回報,希望你賺多d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝金戈大佬, 2136 係我唯一一隻唔睇息的長持股, 我信小劉

      刪除
  2. 各大中港商場股票已經變咗追落後之選。

    收息之餘看來穩健。

    回覆刪除
  3. 但近十年,百貨股好難玩,只敢小小注2136。

    回覆刪除
  4. 內地股票全面注册制度執行在即,中證監又重提要有中國特色的估值系统,看來將有大批新的中字頭巨企登埸,今日A股回調,中移動A股又一度沖上78元,分私募基金入齊貨後,就應該展開漫長的慢牛式上升。

    回覆刪除
    回覆
    1. 移動慢牛就得, 唔洗大上大落, 成長靠聯通

      刪除
  5. 買大細劉的股沒有太好下場,睇路。
    你見佢隻利福便知,小股民最怕公司不能共富貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白的, 有點與虎謀皮的味道, 不過0.6成本佢應該陰我唔到

      刪除