2023年1月25日 星期三

中移動四年半內可收回廿蚊

買中移動四年半內可以收回廿蚊, 你信嗎

是咁的, 中移動保証三年內派利潤7成, 當今年開始計, 每年派4.5 (估)


2023/3 --> 2.5 (送的)

2024/3 --> 4.5 (第1年)

2025/3 --> 4.5(第2年)

2026/3 -->4.5(第3年)

2027/3 -->4.5(第4年)

2027/8 --> 中期2 + 特別息4.5 (30週年禮物)


到2027年中可以收番23蚊, 我真係多謝你呀....

50蚊本到時減到27蚊, 我真係要傳比個孫鳥, 好過租租日日賺

但又有幾多老散會等4年半去收23 蚊, 可能只有我吧, 嗚

6 則留言:

  1. 我有跟買,多謝! 收到股息去澳門請老王兄飲酒。

    回覆刪除
  2. 名符其實悶悶地贏。電訊股之王組合,得閒買其他炒賣打下野味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 野味我都有幾隻, 2136, 晶門, 蒙古煤, 都係野味之王

      刪除
  3. 一年派4.5元太過保守估計,4.8至5元至合理。要派特別息,二十五周年都可以派,看佢心情。中移動入股做大佬隻A股啓明星晨,專做網路安全,股價在中移動入股後已倍升,呢排外資係甘買,另外揸左近五成的浦發銀行,中移動收息甘多年早就收回成本,隻鐵塔收息都好快收回成本,而家中移動服權投資成千幾億,腾迅派左美團都係得番幾仟億重係大部份冇息派,中移動手揸個幾隻年年派高息,每年收息都係以十億計,實在是隻大奶牛,有不停增派息的本錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常係逢十派, 07 17 都有, 27 唔會唔派, 4.5 保守D 啦, 雖然未來三年係折舊同支出減少年, 嘻嘻

      刪除