2023年2月10日 星期五

收息股之殤新成員 領賤

823 衝出香港的一刻, 我已經無諗過會再買

本身以前夾住超高溢價, 低負債, 無母公司負擔, 而家好似通通唔成立....

其實又唔怪得佢, REITS 注定派9成無得KEEP 住現金, 呢個係加息環境真係好傷

之前808我無重拳, 都係因為咁, 資金成本一高, 你再派9 成, 基本GG


供得咁急, 又未有目標, 應該係因為管理層都估唔到咁快升番62

但折三成真係傷, 如果有機構傾好, 個價唔會咁賤

但係大佬你供股都有理由呀...無收購目標, 即係管理層見個股價咁高, 唔供就笨蕉,?

喂呢D 情節唔係只係發生係內房度架咩?

你係咁意吹下偉大願景都好呀...老散都係要一個理由je....你咁樣D 老散點供得落手呀, 求其講發展AI 物業機械人, 或者收構元宇宙物業, 都得啦.....

長期唔睇好, 穿44 買少少留下念


收息股之殤成員

5

405

煤氣

中電

823



17 則留言:

  1. 絕對同意這次供股有負面影響,令人費解。

    回覆刪除
  2. 佢用近7年低位44.2元發行股票,咁佢之前7年的回購好似運桔左D喎

    回覆刪除
  3. 以823個招牌,不必44.2供股吧,60蚊都有人仆倒去,823咁多FANS。

    回覆刪除
  4. 又咁講如果我係 CEO 等錢洗,都會揀供股,都唔會問銀行借啦而家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 預期差太大, 823 係香港負債最低的REITS

      刪除
  5. 供股會攤薄每股收益,將來派息會減少,但黃主席話大家要睇長遠,供完股有錢就可收購新項目,將來錢賺多左,派息就會多番。兩個月前,新地以超低價2.96億中標第二期安達臣道商業用地,而去年9月,領展用高價7.66億高搶第一期安達臣道商業用地,第一期可建13.92萬呎,第二期可建11萬呎。當全世界以為第二期都係領展囊中物,點知領展連3億都出唔起,俾新地執死鷄,可知領展幾水緊,可能係各大銀行閂水喉,舊債未清,新債免問,今次匆匆供股掠水,還番d俾銀行,負債比率減到20%,銀行先可以再放水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金戈大佬推理好合理, 可能係突然有野計唔掂, 或者新加坡單雕有問題

      刪除
  6. "亂世奸雄"王國聾正式將『領賤』變身老千妖股,完美示範點用財技坑殺小股民,將來隨時無限loop供股添!! 好彩我已冇任何房託,否則真係比呢班奸商玩謝。😆

    回覆刪除
  7. 領展今次做法比較raw, 觀感差; 供股因為觸及小股東, 雖然公道人人有份, 但嘔錢出來, 喺現金流投資者角度係十分令人厭惡, 蝕章左一半。

    其他港資如果做股權集資會包裝得好好, 如早年長建都會配下股, 無煩到小股東, 但擺明攤薄。如果屬on condition, 其實新地都試過發行紅利認股証, 其實股東要比錢買新發行股份既, 不過通常會開心D。

    講返領展, 主要集資用途用來還債, 即係為之前多宗收購還債, 感覺係之前食滯左囉, 除左金兄上面所說, 唔知係咪預計物業重估上升動力不足 (如寫字樓因多左wfh, 租少左樓面而前景變差), 咁都會對負債比率有上升壓力, 要揾股東幫手填填數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢折讓一成, 成件事會靚好多, 折三成即係側面印證左收購的物業性價比唔掂水

      刪除
  8. 呢篇鬧爆領賤坑殺小股民,寫得幾好…https://q.futunn.com/hk/feed/109841147430868

    回覆刪除
  9. 怕未必所有人都用富X,直接貼出來分享:

    那這次,如果持有1W股領展,預計需要準備多少錢參與供股呢?

    根據5供1,1W股股票,要供2000股;供股價44.2,需要準備88400元。

    這筆錢可以是股民們預算之外,要額外掏的錢啊!資本家就是這麼綁架小股東。

    並且,根據領展過往的股息派發情況,相當於2020年6月之後拿的6次股息,要全部吐出來,還給領展。

    吉力的評價是:真的,很噁心。

    領展在吉力的組合裏,市值上排名第2,也算是重倉股。投資的邏輯就是因爲領展的股息歷史派發記錄相當漂亮,不考慮有幾年“酌情派發”的情況下,股息每年都有增長。主要投資也在民生商場,風險不高。

    這個漂亮的股息派發記錄是否會在今年終止?很大概率。

    於是乎,領展的投資吸引力會大大下降。

    你原本想投資個房子,每個月收租。但沒想到,每隔幾年房子都會破,需要你出錢大修一筆,收的租金都得拿去修房子,那這投資算啥呢?對不?

    最可怕的是,領展有了第一次供股,未來就會有第二次。不排除,其他REITs也會效仿,你還敢投麼?

    如果不出意外,吉力會不得不參與這次的供股,也期望在香港已通關的大背景下,未來估值能夠慢慢修復。

    隨後,吉力可能會在適當時候,降低持倉。畢竟,領展的股息率本身就不高,長期在4%左右。港股裏也能找到很多優質且股息率高得多的公司。

    管理層表演財技,小股東只能說句:抱歉。不敢長期奉陪。

    回覆刪除