2023年2月14日 星期二

買入中通服552

賣出3萬股1883, 3000 股 中人壽, 20000股1071

買入552 6萬股, 中國電信2萬股

552簡介

公司指,抓住國內電信運營商拓展政企業務、發展產業數字化業務機遇,積極融入運營商轉型全過程,國內電信運營商市場為本集團業績增長作出重要貢獻。

似乎不受營運商減開支影響


終於草齊三隻電信, 可惜728要3.9高追

14 則留言:

  1. 昨天教育部講明只會和三大電訊商合作。三大電訊商只會越來越多生意,但凡涉及數據,國家安全的都唔會放心俾民企做。北京已成為中國第八個特區,數據特區,數據已成為重要國家資產,三大電訊商起左最多的數據中心。近排中國電信獲港府低價2千幾元呎拿左塊地起數據中心,是繼中移動後在將軍澳的大型數據中心完工後,另一傑作。未來香港特區政府搞數字政府,政務雲,一定係中電信天翼雲,中移動移動雲的囊中物。

    回覆刪除
  2. 知道佢坐擁大量現金,去年有180幾億,多過佢市值内資十H股市值,派息比率只有3成8,有大幅增加的潛力,中電信持有佢49%股份,中移動同聯通加埋持有十幾個巴仙,都係專門服務三大電訊商,主力係中電信,可能因為甘,d人以為係另一隻鐵塔,所以冇物點升過,都係一隻被人遺忘的收息好股,上市價2.2元,期間派左130幾億息,若上市揸到而家,淨收息都收回成本,可惜港人只懂2電一煤加领展加恒生拿來收息,很少人識揸。呢d股來收息

    回覆刪除
  3. 中電信企穩4元,762距離6元只一步之遥,中移動升上60元應該是短期之事。三大電訊商只能以一個字形容強。

    回覆刪除
  4. 新一期求是雜誌又釋放中央强烈意願,加快加強東算西數,數字經濟進度,三大電訊商的好日子只是剛開始,持有相關股份可以日日坐响度數錢。

    回覆刪除
  5. 今日三傻終於全部新高....我老懷安慰

    回覆刪除
  6. AI, 元乳牛, 乜鬼都好, 最後都係算力, 算力最後即係雲, 雲最後即係...? hehe

    回覆刪除
  7. 早兩日央視有個節目介绍中移動的梧桐大數據的威力,此裝置在新春期間利用客户的數據,精準計出人們出外去了哪處,人流的移動,在哪處消費,各地部門從而可以適當地調配交通配合,ATM過往打生打死都是要拿取更多的數據,配合自家的算力,制定有更大盈利的營銷策略,去年各大巨型民企都要交出自已的算力程式,嚴禁濫用,避免造成壟斷坐大,遲些會出台更詳细的數據法,大數據一定要掌握在官府手中和管理,這些數據始終會轉化成盈利,各行業有更多數據盈利就會更多,更多的企業會和三大電訊商進行工業互聯網改造,電訊商提供一條龍服務,提供數據,互惠互利,這也是三大電訊商未來盈利持續增長的泉源。

    回覆刪除
  8. 昨晚的央視新聞,頭十五分鐘全在講數字經濟,要如何加速東數西算,增加算力,現在是世界算力老二,大有想做老大之意,在全國整8大數據中心,大搞數字經濟事在必行,三大電訊商才是真正受益者,今早連941都破位而上,只要日日升1至2%都不得了,都係個句,揸但3大電訊股,日日躺平係度數錢。

    回覆刪除
  9. 高回報的股好多, 但風險咁低回報咁確定的, 我炒股多年少見....

    回覆刪除
  10. CHATGPT其實不是甚麼高科技,最主要靠算力和數據,剛剛中移動也宣佈自主研究的九天聊天機器人也成功了,百度有,中電信有,已入股多間Al龍頭的中移動更冇可能冇,而且更具優勢,海天瑞聲,科大迅飛這兩大巨頭,中移動都是主要股東,之前的啓明星晨中移動增資入股只等中證監走程序放行,成事後中移動已成實際控制人,最強最大的網络安全公司就成為中移動子公司,類似操作將陸續有來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 941 破百之日一定要找大佬飲下酒

      刪除
  11. 你唔係講H股掛?A股都80個幾人仔,距離100元不遠,升多20幾個巴仙就到,H股應該冇甘快,除非下次公佈股權激勵目標價Set到好高甘就會好快,重要派多d息,到時股價升高左,息率都唔會扯得太過低,到時先引到多d散户同各路基金買入,到時我就可以割佢地韭菜,收割一半,剩下的一半就擺埋一邊亨受let 💰 make money 的樂趣。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然係H, A 太沒難度啦....941 鳳舞九天

      刪除