2022年11月28日 星期一

未來兩年淨現金企業的重要性

上星期同一間公司IR 溝通, 提到負債對公司的影響, 雖然佢不能明言, 但真係學到野

市場普遍覺得美國下次加0.5, 然後情況大好, 股市暢旺

但就算加0.5, 再加0.25, 再加0.25, 都就黎5厘

然後維持一兩年, 你估有幾多企業融資有問題, 利潤大減?

除非你覺得佢加到0.25 就即刻開始減, 我覺得機會細

意思係未來兩年大機會息口維持係4-5厘, 下年先係公司見真章的時候


反推當定期5厘, 一堆公司利潤大減, 只有一種企業有機會增長, 就係負債低或者淨現金公司


股市又GOGOGO reopen 同內房, 早幾日追382 兩個鐘輸左皮幾, 我發發發誓唔再投機啦....

睇黎要打去戒賭熱線

12 則留言:

  1. 負債率低對你來說,幾多為之低水平?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要結合下資產有無水份, 現金流佔債幾多...普通我諗30%以下先好考慮, 但好多企業資產虛高, 所以負債率都係假的

      刪除
  2. 負債率30至40%左右算不算低?還是計中間水平?這個數值比較糾結。30%以下負債率毫無疑問屬於低水平。

    回覆刪除
  3. 大把零負債的公司任你買,只要在低位買入,像在上個月大跌市時買入,擺埋一邊收十厘八厘息,跌又跌晤落,好彩的話股價隨時翻倍或者私有化,H股當中大把呢d好野,例如934,3968,38等等不能盡錄,隻隻揸住幾十億甚至百億現金,年年有錢賺,錢多到唔知點駛,持續派高息派好多年洗唔哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 38負債率6成以上,不合格。招行就是內銀,我就不評。

      刪除
  4. 戒賭熱線:(852)2426 6262。

    回覆刪除
  5. 水退就見真章,聽日鮑主席出黎講野睇下又會退幾多水

    回覆刪除
  6. 聯通昨日開左三季業績講解會,宏圖大計多多,成隻高科技股甘,準備分拆北京子公司上A股,又搞元宇宙中心,同騰迅合營公司似是主導者,騰迅都要睇佢頭,最緊要一點,話本身估值太低,剩係雲業務一項,估值應值千億,三傻中雲業務佢最差,但都有三百幾億生意,配合中國特色的估值系统,由佢打頭陣,展示吓威力,股價翻倍不是夢。

    回覆刪除
  7. 劉總又後生又係前工信部副部長....需要政績往上爬

    回覆刪除
  8. 聯通A股又漲停,三間電訊營運商開完三季度業績講解會後,帶出的訊息是我們才是真正的高科技股,騰迅,巴巴不斷收缩和消失的業務,我哋三傻做哂。三傻現價估直重係好低,可估到幾高,在有大量盈利和現金底下,有無限想像空間。

    回覆刪除