2022年11月23日 星期三

收息的誤區

老散通常以收息入門, 但係好多人以為收下息無乜風險, 最後息收到了, 但命也搭上了

收息最大的誤區係以為唔洗貼市, 唔洗睇盤, 我收息又唔係炒買, 買出買入係投機

呢個係我2018 年1 月的倉












呢個係我2019年1月的倉










呢個係我2020年1 月的倉
















如果呢幾年我無睇個市, 我一早已經訓街

5 則留言:

  1. 謝謝分享, 香港人重係好重視派息, 但忽略一D魔鬼細節; 2016年我睇新世紀金融怪傑 (Hedge fund market wizard) 入面葛蘭布萊特 (Joel Greenblatt) 既解釋, 我先了解到原來低PE同高派息率係可以用槓桿做出來, 果年開始我投資思想開始大改革... 唔係話完全唔買高息股, 但決定因素肯定唔係派息率, 遲D得閒D, 我希望寫多D收息誤區呢樣野。

    回覆刪除
    回覆
    1. Simon 兄老手, 多D 分享, 派息要連埋公司行業趨勢, 公司負債, 現金流等等一齊睇, 要時間累積經驗先可以唔踩雷, 我慶幸以前無乜錢, 就算奶左都識止蝕, 呢幾年無大賺無大蝕, 賺左經驗活到而家, 哈

      刪除
  2. 謝謝
    收息來自現金,現金來自業務

    回覆刪除
  3. 多謝你的介紹,中信電訊也成為我的收息核心成員。

    回覆刪除