2022年11月15日 星期二

滿足於中移動嗎

曾經我夢想係有一隻十厘股, 然後老了就係加肋肶海峽度食下海鮮, 睇下日落....


而家終於有一隻, 仲要任買, 起碼保你三年8-10 厘, 仲要增長, 但我有all in 嗎? 沒有


941 佔我倉2 成, 曾經去到四成, 買兩三球每年收廿幾三十 萬不禾味嗎?


禾味, 但股海浮波, 買股收息也不能離開市場, 不能離開市場註定要被誘惑


難呀, 唉, 唔知講緊乜, 留個紀錄吧, 或者五年後會後悔當年無買夠941

7 則留言:

  1. 歌都有得唱,寧願選擇留戀不放手,等到風景都看透,也許你會看細水長流。選擇與股票談戀愛,就會追求短期獲利和倍升的快感。部份持股细水長流只是用來買保險,股市甘多股俾你追,點會為左一顆樹而放棄整個森林,直至你不斷受傷,才會鳥倦知還,重投可以一起细水長流的股份,有點渣男的影子。通常渣男多數不會有好結果,但股場上的散户多是渣男,所以輸的也是多數,只有少數會嬴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金戈大佬唔寫blog 真係老散的損失, 有空分享下持倉等細佬學下野呀

      刪除
  2. "曾經我夢想係有一隻十厘股, 然後老了就係加肋肶海峽度食下海鮮, 睇下日落...."
    尼個夢想唔錯😂

    回覆刪除
  3. 我滿足於聯通。長線當涉及衛星6g, 1045亞太衛星更有潛力!

    回覆刪除