2022年11月24日 星期四

聯通勢強可跟 - 老王

財演MODE: 

聯通近多個交易日成交開始轉旺,而且幾日間已由幾天線和幾十天線,一舉抽穿幾百天線,爬升勢頭強勁,更沒有大沽壓阻礙,升勢有望進一步加劇,再向歷史高位10元出發。


以上純粹吹水, 但聯通呢幾幾日好強, 港股通喪掃貨係事實, 被認為係中字頭低股第一線+ 混改領頭羊, 今年PE5-6 自由現金流4-500億, 放眼全球我真係搵唔到第二隻.....

9 則留言:

  1. 升左咁多,唔敢追了😂😂😭,利申只有941 ,1883

    回覆刪除
  2. 昨日有個自以為好醒的財演,叫聽衆有聯通的馬上沽出,冇貨的等跌10%至好買,呢頭講完個頭762就止跌回升。重有好多老中青財演,對近期中字頭股份同内房股急升都不屑一顧,一副專家口吻.,都係一日貨仔,有貨好走,冇货唔好買,全部都係明燈。今日A股聯通短短十幾分鐘就成交3億幾大成交升左7%,有好消息或淨係要修復低估值,讓中國式估值呈現俾世人睇。估值低的國企唔買就苯,無謂買d妖股,大上大落隨時俾人割韭菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝賭382業績, 一個鐘無左一皮野, 希望各位引以為戒

      刪除
  3. 下午一開市A股聯通漲停,中移動創上市新高,一度去到72元人仔,電訊三傻可能私人養老基金入左唔少,到正式出台就冇平貨電訊股俾散户買。

    回覆刪除
  4. 進可攻,退可守,負債率低。唔貪心穩贏之選!始終加息週期短過減息週期太多。上個月是自0708 金融海嘯以來的黃金坑。最佳轉倉或訓身位!

    不過941最佳訓身位是特朗普制裁時才出現到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 941 遲早升的, 係睇幾時, 始終係龍頭

      刪除