2017年2月22日 星期三

由大笨象股價見樓市現象

大笨象終於出左業績, 一個字: 屎
其實係人都知佢屎, 唔係佢唔會由百幾蚊一路插到45蚊, 所以我係48蚊都買出買入左幾次, 最後都頂唔住放Q 左, 但股票的美妙之處就係, 只要有人買, 佢就會升, 係屎又可妨? 有人用高價買佢就唔係一篤屎咁簡單

就算佢出左業績即刻唔見10%, 又如何? 佢己經升左3X %, 呢樣野令我諗番起一個一件往事...

話說當年樓價仲係好平(比而家)的時候我曾經想買樓, 但哥陣樓價己升左100%, 全世界都話無可能再升一定會爆, 結果當然係升左幾百個% 無爆過啦, 而就算你同我講聽日樓價跌左30%, 都唔會夠我當年想買個價平囉

我想講GE 係, 你明知一樣資產會爆咁又點, 係佢爆之前佢己經升左幾百倍, 就算佢之後真係爆, 佢爆個價都可能貴過你當初無買哥個價, 呢樣就係等待的成本

諗番起當年真係想講句...我個心真係好拿痛.....比起48蚊放走左5號仔痛一億倍....

8 則留言:

  1. 明白你的感受,前事不忘,後事之師,總有機會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯風兄, 人生滿是機會, 這也是有趣之處, 加油!!

      刪除
  2. 王兄
    你這樣的投資態度不對呀!我曾經7元賣過匯豐,10元賣過長江,那豈不是一世都不能再買這2隻股票?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你投資只要判斷現價是否買得過,它以前什么價位只應作參考,不應作買/賣理據.

      刪除
    2. 噢, billy 兄誤會了, 當初48 蚊賣走係因為我研究左一大輪覺得佢之後都無運行所以先會賣走,我而家都保持呢種睇法, 只不過想帶出一種現象, 即使你最後係睇得岩, 但只要同趨勢相反, 都係一樣會損失賺錢機會 :(

      刪除
    3. 吾好意思,我誤解了。

      刪除
  3. 嗯...如果咁睇...放咗滙豐,用筆錢買其他股票,可能賺少咗但贏面大啲。另外,唔買樓,買其他嘢投資可能回報又係差唔多。好彩的話,其他選擇甚至跑贏原本既選擇呢! 不過我地多數會對「賺少咗」耿耿於懷,硬係覺得蝕咗咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醉心兄講得岩, 通常升得多我就會恨點解當初唔買多D, 跌又會話點解唔早D 放, 典型的散戶缺點:P

      刪除