2017年2月8日 星期三

第一注互太

早幾日睇左篇文係關係存股, 佢話如果你無法成功存股太概係因為:

1. 可能係因為你揀的股不夠簡單, 你不了解間公司
2. 你借錢黎買股
3. 你高追左

睇番我而家的組合:

置富/領展/坡REITS: 收租
創科: 賣電鑽
建行: 一間銀行
電能: 英國/歐洲公用股
信德: ??

最睇唔透的應該係信德, 又地產又交通又酒店, 管理層亦奸奸地, 不過呢隻野我無諗住長渣, 只係博佢新樓條數入帳價值回歸

PS. 今日入第一注互太 4000@8.5, 雖然佢業績流流地, 不過財政OK 又高息, 小注怡情下

2 則留言:

  1. 信德係綜合企業,我以前買過,貪佢資產值遠高過股價,其實以圖表來睇已搵到低位,無乜大跌風險。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我好鐘意綜合企業, 太古, 長和, 信德我都買過, 不過最近覺得佢地盤數唔易睇, 而且某程度上大折讓係因為有D 業務你唔LIKE 都局你買埋, but anyway 我都相信佢地終會有價值回歸的一日ge, 如果等得的話 :)

      刪除