2017年2月13日 星期一

第二注南方航空

早兩日入左注南方航空 4000@4.65, 貪佢折讓大, 同埋我都鐘意去旅行, 雖然我未搭過南航不過我相信中國個航空市場係超級大的, 我絕對相信國泰遲早會被中國的航空公司食左, 因為佢跟本無得玩, 香港中轉站角色不再, 無新的地方可以托展, 除左被大陸航空食埋我真係諗唔到有乜出路....本來想買國航因為我搭過, 不過係咪都買就買隻折讓大的博下.

大陸航空業的危機:
1.人仔跌美金升
2. 油價回升

今日放左兩隻玻REITS, 因為我買入的理由太雞, 而且想減D息口敏感股, 唔想放置富同領展唯有賣左玻REITS, 蝕了2 千大元

繼續專注做我認為正確的決定 :)

沒有留言:

張貼留言