2017年3月14日 星期二

乾坤一擲

聽日就議息有結果啦, 但係跟據之前經驗, 越係以為有大上大落個市就越係平靜, 我覺得聽日都不外乎係加0.25 OR 唔加, 個市都預左, 除非佢突然加1 厘, 又或者話黎緊每年會加5 次息, 咁就會有較強的反應, anyway 我都留左一手到時發生意想不到的事下入貨, 應該都係地產, 領展OR 置富

呢排睇左好多blogger 都有乾坤一擲而成功的經驗, 我真係幾羡慕佢地, 唔止羡慕佢地賺大錢, 而係羡慕佢地可以堅信自己咁不斷儲貨直到現實証明佢地係岩GE, 呢個成功感先係最難能可貴, 賺錢只係市場獎勵佢地做正確的事GE 副作用

可惜我一路都未搵到一隻可以令我乾坤一擲的股, 其實簡簡單單係46蚊買5號仔, 八十幾蚊買新鴻基, 8蚊買永利, 5個幾買路勁, 又或者3個幾買恆大, 都一樣可以爽YY, 不過以上的股都只係活在我幻想中, 一係買左捱唔住放左, 一係想買但無行動, 怨得邊個呢?


4 則留言:

  1. 老王不必氣餒☺我相信寫得blog或者,係選股投資有理念有套路的投資者,多數不會單獨持有一至兩隻股票,傾向分散選股或者地域分佈。以我為例賺得最多,都不是倉位最大哪一隻。最大投資額的2828 仍然帳面虧損1x%, 實在需要學習他人的長處。

    回覆刪除
  2. 喜爸我相信你己經搵到令你內心安靜的股票, 其實呢樣真係唔係個個做到, 帳面虧損而內心平靜先係最重要 :)

    一齊加油!!

    回覆刪除
  3. 那先平時要研究選定一些對象, 之後在大特價時盡量買, 其實都是呢個方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時研究左但唔知點解硬不起心腸, 可能只靠報表仍不足令我有信心, 我都仲搵緊個方向...

      刪除