2017年3月16日 星期四

太古真的慘慘豬2

太古出左業績, 同5 號仔一樣, 一個字: 屎!! 一如意料仲大減埋派息, 屎上加屎!!
一早話左佢無得玩, 全部業務都陷入困境, 唔係一時三刻搞得掂, 淨係靠太古地產, 太古地產己經支持左佢好多年, 仲有幾多年光輝?

再次証明淨係睇佢以前的派息率係唔夠的, 一間公司無錢賺必減派息, 係5 號波唔知點解咁威威可以反其道而行

我以前真係好鐘意太古, 覺得佢百年英資值得信賴, 但單單憑國泰對沖對到蝕八十幾億, 我就要寫個服字比佢, 未來真係唔係好敢買佢, 個森林咁大大把樹靚仔過佢

===============================================================
係度想推薦一本好書: 多少才夠

呢本書真係好好好好睇, 好睇到我想係圖書館偷左佢番屋企珍藏, 我覺得所有打住財自旗號的人都應該睇呢本書, 諗清楚你地係想追逐 "錢" 本身定係錢帶比你地的價值, 錢之所以有意義係因為你地知道佢可以為你地帶黎D 乜野, 而唔係有一堆錢就會好開心, 我強調只有當知道財自左自己應該做D 乜的人先應該去諗財自, 而唔係為左唔打工而財自左先去諗做D 乜

錢只係提升你快樂的工具, 如果你連自己點先會快樂, 或者幻想唔洗做日日起身行公園去圖書館睇報紙會好快樂, 咁有一百萬同有一千萬我諗對你都唔會有好大分別


豬UP 完畢


後記, 原來已故的台灣前輩Allan一早己提出呢樣野, 係度要再向佢致敬:
http://allanlin998.blogspot.com/2013/03/how-much-is-enough.html

8 則留言:

  1. 睇完Allan漁夫的故事,覺得工作都係..work-life balance好緊要。瘋狂OT換錢,無晒其他時間享樂最後就窮得只剩下錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我覺得只有知道D 錢有乜用的人先應該去諗瘋狂搵錢, 而唔係不斷累積囉, 任個人都係只得一世架咋

      刪除
  2. 我強調只有當知道財自左自己應該做D 乜的人先應該去諗財自, 而唔係為左唔打工而財自左先去諗做D 乜 ------------呢個係重點. 但可見到大多數人都係後者.

    有d人更只會不停強調'有左財自, 先有選擇權' 呢個論調.

    回覆刪除
    回覆
    1. Joseph 兄你真係講中左, 選擇權可能係好多人好想有的野, 但當佢地得到左或者跟本唔知自己想選擇D 咩, 佢地係去追求個選擇權而唔係個選擇, 哈

      刪除
  3. "你可以成為金錢的主人,而不是金錢的奴隸"
    共勉之!

    回覆刪除
  4. 太古,我都只睇佢商廈部份。
    今期真係估唔好佢瓣瓣都唔多好,包括食品,汽水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估佢唔到, 其實我以前真係好鐘意佢, 可能呢個係百年一遇的入貨時機, 不過我諗要再跌低D 先值博, maybe lower than 13

      刪除