2016年9月27日 星期二

新昌集團的故事

岩岩PAT PAT 痕走去禁下十大跌幅股票, 發現左呢隻啜核妖股新昌控股, 點解講呢隻係因為我係買股票初期係有買過呢隻的, 哥陣仲叫新昌營造

記得當年我工作的公司發展緊, 其中一個承建商就係新昌, 哥陣佢好似仲有1.X 的, 我見佢派息不錯又大大部吊雞車係我office 隔黎又係建築實業股就買左, 之後聽講我地公司唔會再同佢續約, 於是我就放左無理過呢間野...

後尾幾年後再留意呢間野係因為有個藝人王X軒原來就係佢主席個仔, 哈哈, 之後碌下D 新聞就知佢唔掂, 又成日用公司D 錢買D 垃圾其實係入自己袋, 完全兩個字 "屈必薯" 可以講晒

其實多年後睇番以前買過的股票變成點, 都係一種樂趣, 但係如果佢好似700呢D 升到爆晒的話可能你唔睇好過睇了...

沒有留言:

張貼留言