2016年10月11日 星期二

組合進入捱價階段

我現在的組合多數係今年2月至4月建立的, 所以一直受惠於今年的反彈而全部都係正數, 可惜就係今日我正式宣布其中一隻股票進入左捱價(負數)階段, 成個組合都回報亦比高峰時回落左35%...

其實呢個係好正常的, 假設我個組合唔經常轉換(亦唔想), 咁組合的價值一定會隨著股票而波動, 問題係點去調整自己的心態

之前睇過好多高手都係係股市低點切入而係高點出貨, 假切我無佢地咁勁, 我只能盡量係股市低點入貨, 即係點都會經歷捱價的階段先可以有一日火鳥重生, 好似而家雖然我仲係正數但比高位回落左35%都咪話唔心UP, 我認我而家個心態係動搖的, 情況同年頭/年中點解唔all in 一樣, 因為哥陣我都好驚, 驚唔知佢仲會點跌法, 問題係來到而家呢個Moment 我有咩可以做同心態上應該點去適應呢?

或者真係只可做到"升有股跌有cash" , "基本面無變下不賣出", 呢兩點似乎比較可以令我心情平復吧


沒有留言:

張貼留言