2016年10月15日 星期六

盲目追求財自的代價

曾經聽人講過一個笑話大概係:
如果一個家庭將仔女由細到大的學費存起, 等仔女到18歲再將D 錢交比佢地做生意/投資, 咁樣發達的機會應該會較大

故事大概係咁, 令我聯想起Starman 兄講過, 如果一個人一出世就有一億, 係咪就代表你成世人都唔洗讀書唔洗做野?

人的一生到底係追求D 咩, 呢個其實係一個好老土的課題, 但永遠都值得我地去搵呢個答案, 有D 人可能好早就有答案, 有D 人可能一世都無答案

之前都聽過話有人死慳死抵先苦後甜, 如果人生頭三四十年淨係草錢, 咁佢地係退休哥陣達到財自的機會一定好大, 但係咁樣的財自會唔會來得太遲呢

其實呢D 野我係打比我自己睇, 因為我覺得自己有D 走火入魔, 成日好想係某一個年紀達到某一個資產總值, 為左咁我什至有D 一毛不拔, 幾十蚊什至幾蚊都去慳, 其實咁樣係好攰, 但唔知點解自己就係放唔開

錢的意義係乜野, 佢只係一個人係呢個世界的代用卷, 係應該用黎換取對你人生有意義的野, 唯一令我欣慰的係我好捨得去旅行, 計過呢四五年大概用左廿幾萬去左十幾個旅行, 我成日諗如果突然有個人跳出黎出價五十萬, 叫我完全忘記去過的旅行, 我會肯嗎? 答案肯定係NO

之前好想去讀Master (唔係話咩投資自己咁高級, 不過唔甘心一世人淨係識本科一種知識) 但一諗到要十幾萬, 拎黎買股票都可以收幾千蚊息一年, 我就好猶豫, 不過呢幾日都諗通左, D 錢訓係銀行戶口只係一個數字, 如果我人生只係好短暫, 我有幾千萬但我咩都無做過, 我會快樂嗎?

同樣為左一堆訓係銀行戶口的數字而喜怒哀樂影響情緒, 有意思嗎?

多謝大家聽我廢up 多過呼吸, 哈

3 則留言:

  1. 呢篇文章很有意思。被「財自」二字充塞大腦而忘了生活實在是一種悲哀。

    回覆刪除
  2. 今時今日資訊發達, 除左要practical 既學科, 好多嘢自學都得, 唔使 Master 呢張沙紙.
    ROSS

    回覆刪除