2016年9月26日 星期一

支持 Donald Trump 千秋萬世一統江湖

支持Donald Trump 係因為全世界都覺得佢好癲, 佢一上場乜都唔洗做應該就可以搞隻黑天鵝出來,  但其實睇多D就知呢條友好多野都係得個UP 字, 加上美國唔係一條友話事, 你估佢真係上去做皇帝咩!! 到最後市場未又係回歸理性

不過我個人心底其實真係好想佢上場搞亂檔!! 一來真係想睇下呢個癲佬可以搞到D 咩出黎,
二來呢隻黑天鵝早來好過遲來, 快快上場搞冧聯儲局同耶撚大媽, 即刻加息搞冧房地產!!有咁亂得咁亂最好, 早爆早復原, 我唔想等到我五六十歲先來世界經濟大崩壞...到時我怕我無命睇到個世界復原的一日....

沒有留言:

張貼留言