2016年9月20日 星期二

每個時代的狂熱

今日飲飲下咖啡, 又係度諗緊我地會唔會不知不覺間己經陷入緊某一D 泡沫事件之中呢?

其實每個時代都有屬於佢的狂熱同泡沫, 睇番以前的南海, 鬰金香, 科網, 次按, 每一次深陷其中的人都唔會覺得自己係深陷其中

泡沫之所以成為泡沫係因為無人覺得呢個係一個泡沫, 所以先至有黑天鵝的形成

咁問題黎啦, 假設我地2016年己經身陷係某一個泡沫入面, 咁呢個泡沫最有可能係咩呢?

或者我地應該諗下呢幾年最狂熱同人們最熱衷GE 野, 應該就係最有可能成為泡沫GE 野...

我第一樣諗到GE 就係: 借平錢同樓價.......

===================================================================

恒指依然係23000-24000 彈彈下, 分析下唔同人物的意見:

我最仰慕的blogger: 大部份都有手持一定的現金, 但長遠睇年底會升.
散戶 (我自己): 升市想入貨, 成日手痕
財演: 海有微波至巨浪, 相對濕度0~100%, 間中有雨或天晴

沒有留言:

張貼留言