2024年3月27日 星期三

業績期2024

手上的股業績出得七七八八了, 其實今波業績的主題真係超級簡單, 應該係我炒過股以黎最簡單

總體就係分兩類, 淨現金低負債, 或者係高應收高負債


爆雷代表

270, 371, 257 (少雷), 遠航(淨現金但唔派息, 頂). 北京控股, 內險, 某公路


嬌妻代表:

三大電訊, 三大油, 海運外運, 易大宗, 信邦, 練化, 中海化學, 統一


真係唔好博咩困境反轉呀, 應收帳解決呀, 分紅可能提高呀, 大股東轉死性呀, 雷率達99.9%

最唔甘心係遠航, 頂派左20 厘又唔派, 最後跌20%沽走, 賺變輸

未來真係都係淨現金高分紅為主啦, 唔好亂黎, 世界經濟無想像中咁好, 股市無想像中咁易, 今年三個月已叫左牛市四次, 熊市五次, 保守永遠無錯, 有D 錢你係賺唔到的, 你點都唔會賺到, 人地賺幾倍, 你賺三成, 已經好開心, 保住條命, 機會永遠都有, 

again, 如果90%賺3成,  同30 % 賺一倍, 你會重倉邊個?



7 則留言:

  1. 又輪到北控爆雷 下半年業績太肉酸 又大削派息

    回覆刪除
    回覆
    1. 最搞笑係中報派息大增fake 老散, 之後末期大減同上年一樣

      刪除
  2. 紫全陳幸好早幾日前沽出所有北京國資委旗下港股,沽完重要鬧餐勁,日後寫新小說大可以港股為題材,肯定賣得.北控去年改章程規定增派息比率,但好似都係得3成多d,冇食言,中期派多左,未期一定減番,只不過係散戶唔留意,唔帶眼識人.小弟最近blogspot開左個戶口,原本諗住講下短炒股票,做T心得,但發覺本身都係以長揸賺息翻倍為主,短炒都係尋開心,無謂教壞人,嗰blog變左以買波買馬為主,目標個個月贏爆馬會,重點係以極少本金100至200元,贏左收回本金,零成本買落去絕不加注,玩足成年,個個月執一兩萬都非難事,我不是鼓吹賭博,贏馬會都係靠數據分析,同馬會鬥計數,找出馬會短板贏爆佢,賽馬是零和遊戲,馬會純抽佣,必贏,贏輸在普羅馬迷之間的博奕,少數人贏錢,大部份人輸錢.反而買波,馬會有機會輸大錢.若大家唔反對,我不介意公開blogspot網址.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然歡迎~~但我覺得金戈bro 都可以分享下持股心得呀, 好似我咁分析下又吹下水, 有無人睇我都唔care, 金戈兄呢種成功投資者, 能分享多點實在係小散之福

      刪除
  3. 熱烈歡迎金戈大師開blog分享👏👏👏

    回覆刪除