2023年9月14日 星期四

REITS 己成時代棄物嗎

高息環境下REITS 好似已被時代遺棄

君不見REITS 之王領賤, 仲有越獸, 置負, 當年真係威威架

我係2015年曾計劃加按左間屋all in REITS, 因為當時REITS = 磚頭的說法週街傳


今日REITS 跌落神壇, 係咪完全無價值?

收息股在我眼中分兩種, 一種係有增長有派息比率, 一種係無腦派

REITS 同173 係我眼中算係無腦派, 雖然而家話比人知買地產實比人笑

但REITS 有一種屬性係收息角度係其他股無的, 就係絕對分派

絕對分派意味住, 你已經唔洗再考慮大股東係人係鬼(國王蟲除外), 一隻正常的REITS, 你只要諗下佢仲有無可能派到錢, 最差情況派到幾多, 就係咁簡單


用一兩年時間低級一D 靚仔的REITS, 假以時日, 或者又係風禾日麗的一天

前提係, 唔供股呀你老X

15 則留言:

  1. REITS真係有排捱(我只有月獸)最慘唔係同高息環境比,而係佢本身因唔同原因大減派息,而且仲要供股分薄,減左現金流(買佢原因)。

    PS:我月獸面價仲輸得多過隻9988,冇眼睇😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 月獸以前真係威, 而家買HK REITS 主要係賭地運, 我又未係好悲觀, 買D 防守力好D 的

      刪除
    2. ching, 有邊隻香港REIT較有防守力?

      刪除
    3. 找些回購的, 慢慢黎, 未係好睇得清需求, 但每次塊版低迷都係機會, 除非香港G9G

      刪除
  2. REIT係驚物業cap rate升,估值跌,被迫供股,依下係有機會輸最多....

    另外,物業租金微跌/平穩,但利息開支一路升,都影響派息

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家要考慮的應該係利息支出> 出租率>租金, 過到關先好買, 仲要有最壞打算, 唔係就渣現金或電訊股算

      刪除
  3. 15年ALL IN置負同領賤, 如果扣返息好似唔駛輸...不過要扣息同預期出入好大...

    回覆刪除
    回覆
    1. 得個吉囉, 不過我估我中途都會止蝕架啦

      刪除
  4. REIT分為Internally Managed和Externally Managed兩種,Externally Managed REIT通常表現較差,因為管理層無咁照顧股東。
    隻405就係例子,買賣物業時會搵股東苯7,又會供股。
    我一早blacklist 405。

    回覆刪除
    回覆
    1. 823 就係Internally Managed, 一樣G9G, 主要都係利率問題, 無解

      刪除
    2. 405直情企業管治有問題啦...

      刪除
  5. 回覆
    1. 跟市場走一定無運行, 倒不如跟自己節奏

      刪除
  6. 加完息, 仲要等長息上, 跟住仲要等佢加返cap rate, 配完股先見底

    不過中途肯定減咗息, 又未必喊到最後

    總之就係無嘢可以hold一世

    回覆刪除
    回覆
    1. R Bro long time not see, REITS 的確係有排煩, 但試下手感無壞, 呢排研究倉位配置的藝術, 用倉位代替止蝕, 都幾有趣

      刪除