2020年2月13日 星期四

彷彿沒有武肺

今日個市好多個股都新高......仲高過武肺之前....
可惜我無係最恐慌時瘋狂加倉, 反而被呃走左1/3內房....

BTW 突然變到咁樂觀其實有D 驚, 你唔跌都算, 有D 仲要新高, 好似武肺唔係一個壞消息而係一個股市大利好( 中央強力放水?)

又BTW 大家留意下03年個股市? 以為跌好多, 年尾仲要升突...說明D 咩??

















可能大家怕銀紙又變垃圾, 大家都係度瘋狂搶資產

好....既然係咁我都應下景.............

買入001 500@70.75, 持有2000 股, 成本72

5 則留言:

  1. 我俾人呃左好多貨添啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我急急追左d貨囉...有D 唔係好舒服搞到

      刪除
  2. 武肺一爆發我已 quickly review SARS, 香港咁大鑊股市其實從高位只係跌咗16%,仲要四月最大鑊而 exactly 大市就係四月見底...

    新年過後大跌一下就跌唔落,市底強到癲,我都被呃咗少少2588, 1109買唔返,惟有襯其他貨未見底補返。2588 用 823 代替,1109 用 1098 代替,另外仲入咗 12, 1883, 371, etc...

    而家倉位已經大過1月頭

    回覆刪除
    回覆
    1. R 兄手腳快~我主力都係加番內房, 1883, 同長和(已蟹)

      今次真係炒放水預期, 不知是福是禍

      刪除
    2. 快都未必係好事,823同蟹。

      刪除