2019年7月4日 星期四

大股東人品何其重要

好多人買股睇PE, PB, 派息, 資產

但我覺得渣FIT人的人品絕對淩駕以上全部factor

點解我買長和系, 好大原因真係人品

唔係一定大方派息先叫人品好, 同理唔係串咀就人品唔好

你話喂我鬼知佢私生活咁亂咩?

所以買股永遠唔好ALL IN, 永遠留條後路比自己


14 則留言:

  1. 無錯, 所以我一定唔會幫襯某些據稱已經從良既賊
    咁大個股市咁多間公司可以投資, 點解唔跟個身家清白既人搵食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠展算唔算? 哈哈, 我有貨WO

      刪除
    2. 個股唔敢講了, 我呢啲燈神, 害人輸唔少錢
      例如Billy兄, 依家唔敢再去留言了

      刪除
    3. 有咁GE 事...?? 不過BILLY 兄應該唔會介意GE

      刪除
  2. 股市難在如何在分散風險和回報之間取得平衡

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂的防禦型投資者同進攻型投資者, 視乎自己的性格和經驗

      刪除
  3. 大公子最近冇動作,長和系悶到訓左

    回覆刪除
    回覆
    1. 悶未好囉, 咁刺激我受住架

      刪除
    2. 長和系呢兩年真係悶到瞓著覺
      但睇番長建份年報入面年年都放既收購魚骨圖
      09前三五七年都係冇乜買野...
      直至09打後十年內先係咁買野
      或許長和系一直等待機會出手吧~
      sk

      刪除
    3. 留意長和系其實除左2015分拆, 長期都係坐定定的

      所以資金分配好重要

      刪除
  4. It is time to buy more 001 soon :) Looking forward it to hit below 75 again :)

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, but i almost no money la....already buy many 1113 and 001

      刪除
  5. 多謝,繼續不斷學習~~~~~~

    回覆刪除