2019年7月9日 星期二

持股更新-201907



















長實真係曳豬...係呢個時候唔侵惠譽玩...又多個借口被人沽....

最近在想, 雖然所有數字都指出港樓唔會跌, 但呢個會唔會就係一個陷阱?

當大環境失去信心, 每日150, 無地, 剛需, QE等因素是否依然發揮影響呢?

週期是否真的已經不復存在? 90年代的日本人係咪同我地有著一樣的思維模式?

19 則留言:

  1. 舟兄對長和系咁有信心,佔組合超過5成,不知有沒有其原因?

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵唔到比長和系更信得過的股...不知不覺持倉越黎越重...
      外人看來我係咪太過側重長和系? 其實太有信心也是一個風險, thanks bro

      刪除
  2. Wong Sir,

    I hope 086.HK can restore to around HK$4.

    What do you think?

    P.S. Yes UA!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢玩金融股了...因此錯失了900, 抵我死!

      刪除
    2. So called "Three Financial Treasures" :~

      086.HK(UA Finance)
      626.HK(Public Bank & Public Finance)
      900.HK(Aeon Credit)

      ^_^

      刪除
    3. P.S. They are all low P/E and with high Dividend Yields.

      刪除
  3. //最近在想, 雖然所有數字都指出港樓唔會跌, 但呢個會唔會就係一個陷阱?

    黃元山這段片值得睇。恰巧同小弟的文章的估計相近。
    https://www.youtube.com/watch?v=fqd0NiAaAug

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝三兄, 無錯我大多數的樓市資料都係由三兄而來, 哈哈
      其實正因為三兄的推論太好, 我一路都諗唔到有咩問題, 只係最近睇緊一本叫週期的書, 想跳出所有框框重新思考一下

      一陣中午無人煲左三哥條片先

      刪除
  4. 打算小生命出世後的夫妻教育基金第一隻買的股票是長和(0001)

    綜合型持續加息企業

    回覆刪除
    回覆
    1. congrats AK bro!!!
      長和應該唔會令你BB失望, 如果以永續的概念去尋股, 我真係只可以搵到長和
      這亦係我隻爛船的重要部份呀

      刪除
  5. 小超計婆仔數, 其實未必個個 buy ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實証明市場的確不喜小超, 不過我淨係識呢D 架咋....

      刪除
  6. 愚見組合完全沒有REIT是相當大膽...

    回覆刪除
    回覆
    1. R 兄你真係知我心意....
      我一路搵位入, 但入唔到, 現在睇緊1270 同1881, 可否俾下意見?

      刪除
    2. 酒店SS 有咩問題我諗大家都知, 但而家買其他...真係好有局買FEEL...唔想咁..

      刪除
    3. 老王兄,我倆雖非現實世界所認識,但交流歷史甚長矣,小弟冒昧直言!

      1270和1881都是酒店REIT,看其股息增長情況實在是慘不忍睹。惟一賣點幾乎是盼望其已在谷底待回升...但是正所謂君子不立危牆之下,為何捨易取難?

      愚見得罪了!

      刪除
    4. R兄,其實我同你同年,不過你財商遠超於我:p ,所以千其唔好咁講,你肯講出自己意見我開心都黎唔切

      我當然知酒店SS實非上上之選,只係現時reits實在已在高位,各出租率已接近100%,息率又低過5厘,正是向上空間小但下調空間大,所以一直無落手,R兄肺腑之言小弟會記著的:)

      刪除
    5. 低價買靚貨,為上策;
      普通價買靚貨,為中策;
      高價買靚貨,為下策。

      買劣貨,乃下下之策。

      刪除