2019年6月26日 星期三

買入人生第一隻美股 - NVDA

終於買入人生第一隻美股, NVDIA , 一路想買好耐, 點解?

因為我個虛幣倉, 最近又由幾萬升番上十幾萬, 我又禁左兩萬出黎買淘寶

話說我個股票倉成百萬, 賺GE 錢都唔夠我投資左萬幾( 已負成本) 的虛幣....

再強調, 投資本身係無分對錯, 所有野係睇你點分配資源, 正如虛幣我只敢放一萬幾千落去, 雖然可能有人話, 喂你當年放100萬, 而家肥左啦, 但係咁, 未就係將不確定性放到最大囉, 未即係賭錢囉

所以我己經唔會恨人地卜中十倍股, 我知自己做緊乜, 你只睇到人地風光, 但睇唔到佢可能係100 個平行宇宙之中, 只係咁岩得一個係升十倍

<<投資最重要的事>> 真係超級好睇, 佢最新哥本週期我都有睇, 幾正

11 則留言:

  1. 恭喜晒老王,尾二哥段超讚。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 兄弟目標以億計, 看得出唔係普通人, 嘻

      刪除
  3. 行出自己的節奏就可以,沒有必要跟隨他人的節奏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 其實係想跟都跟不到...唔經自己思考的跟本抄唔到功課

      刪除
    2. 就算買同一隻好股票,各人操盤方法不同影響回報。

      刪除
  4. 師兄果然敏感,以投機角度看NVDA現價的確有SO。多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知掂唔掂, 美股第一次玩, 不過NVDA 好多野玩, AI, 無人車, 挖幣, 已經唔係一間晶片公司咁簡單

      刪除
  5. 想問C HING係香港買BITCOIN用咩途徑同埋你覺得保障如何? THX THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 有興趣可自己研究一下XXXXcola, 千其唔好經任何中介人

      講真如果我之前無買, 呢一刻我一定唔會買虛幣, 唔好問我點解, 哈哈

      刪除