2018年9月29日 星期六

"先入一注"的問題

我相信好多人買一隻新股都會用"先入一注"呢個方法試探試探

但我個人的經驗係, 十次先入一注, 九次都會蝕錢!

表面睇先入一注好似好彈性, 進可攻退可守

但有時買股票就衰係呢個 "進可攻退可守" 之中, 好聽就有彈性, 唔好聽就無淩兩可

我經驗係, 好多時買左一手之後

1. 升, 嫌佢賺得少, 又覺得佢己經升左, 唔敢溝貨, 又唔想咁快賣!
2. 跌, 又覺得無左幾千好肉尺, 唔知佢會唔會再跌唔敢溝貨, 止蝕!
3. 唔升唔跌, 買你一手都磨咁耐無搞作? 平手走!!

其實諗深一層, 點解要買一注?

 如果你覺得佢好大機會會升, 點解唔一次買足?

如果你覺得佢會跌, 點解唔等佢跌先買?

講到尾, 先入一注對我黎講係一個好差的手勢, 因為咁代表我睇唔通呢隻野, 又唔知佢升定跌, 但就總之想買左一注先啦咁

雖然隻隻都係輸少少, 加加埋哥度都幾係野

改善方法

1. 唔加入新的股票, 只買賣最有信心幾隻
2. 一開波就定左要買幾多貨, 分幾多注, 咩價位入



沒有留言:

張貼留言