2018年9月10日 星期一

中信國際電訊

好耐無寫下呢隻重倉股, 今日見到一段幾有意思的新聞:

集團主席辛悅江指,澳門電訊的定位是以澳門為基礎,向內地及海外延申,會逐步走出去。基於數據保護問題,澳門及內地的數據只能儲存在當地,不過現時有突破,澳門電訊已獲政府批准,將數據儲存在香港的數據中心,本月中會有正式合作儀式。另外,在香港中信電訊大廈的數據中心,3A期今日正式竣工並投入服務。

幾有趣的突破, 如果澳門電訊的數據可以儲存係香港, 咁様所有係幫襯澳門電訊數據業務的公司都可以經澳門電訊SAVE DATA 係香港, 即名義上係澳門, 實際上己經沖出澳門, 即以後再無分澳門或香港的數據中心, 兩者合而為一, 而我估第一個由澳門幫襯中信香港DATA Center 的, 就係澳門政府

另香港數據中心己完成四分一並係八月投入服務, 下年年尾會再完成四分一, 不錯

不過都要提提, 1883 的固網, 短訊業務不斷下滑, 賣電話就海鮮但無乜毛利, 而寛頻係澳門政府壓力迫佢減價下能持平己經好叻仔, 所以下期業績看不到會有大爆發, 希望KEEP 到大派息咁股價應該可以反映

PS, 其實我定期都會Search 下1883 有乜NEWS, 以前係從來無人推, 但今日竟然search 到有兩三篇扇稿話佢係抗跌奇BA, 高息穩定一流之類

我心諗佢由2.6直插到1.9 哥陣唔見你地話佢抗跌奇BA??


利申: 本人持有上述股票


8 則留言:

  1. 唔需要爆發力,長渣食7%息加每年幾%增長,已經夠禾味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到呢隻野都入到R 兄的法眼!

      刪除
  2. 我比較喜歡你尾二個句,因為我2蚊俾人震左出黎

    回覆刪除
  3. 我都有幫家人買這股,是穩健收息之選。大市跌足半年多,這類收息股先多咗人留意,如果大市升應該又無咩人理,不過這樣都不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻雞股竟能入到夢想爸的法眼~~~

      不過都係哥句, 跌到1.9 哥陣個個都話佢妖股架~情況同之前長和系一樣, 升就神, 跌就妖, 人性呀!

      刪除