2018年9月24日 星期一

卓悅控股

有一套電影曾經講過, 人生總會遇上幾個仆街.................

我相信每個投資人都一樣, 係投資生涯上總會遇上幾隻仆街股............


而我遇過最仆街的仆街股, 就係卓悅控股







(呢個戶口因為卓悅而俾我封印左, 得番另外一隻123 的碎股, 哈哈)



己經耐到唔記得幾時買, 應該我我初出茅廬大概2010-2011哥陣吧, 仲記得哥陣大家都鼓吹買股收息(仲勁過而家), 咁岩有個財演推呢隻, 哥陣有成六七厘, 仲十送一, 哇!! 我一度以為自己買到六七厘的煤氣架!!


哥陣仲專燈行過幾間卓悅, 見到好鬼多自遊行, 心諗我今次仲唔做足功課? 呢個世界仲唔係我GE?


於是大手買入左幾萬蚊, 印象中收過一次十送一, 之後我都唔記得咩事就一路暴跌, 好彩我係1 蚊哥陣走左一大半, 最後就淨番上圖............



之後好耐都無再留意佢了, 淨係記得佢好似不務正業買左好多投資證券, 己經被我classified 為人生最妖之妖股, 沒有之一


轉眼間來到2018年, 卓悅依然好多自遊行幫襯, 我老婆都有幫襯佢做facial, 但佢唔會知佢老公係呢隻股上輸的錢, 應該夠佢做一年的facial

4 則留言:

  1. 當間公司唔係用4大會師行, 我就唔會考慮啦! 雖然用big4都唔等於一定安全。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥陣岩岩出道, 淨係聽人講話咩複利公式好勁, 又大大間卓悅係街...

      刪除
  2. 王兄,妖股何其多,一堆新股,新經濟股有幾多隻是正正常常,靠得住?還是買些上左市十年八載,有往績支持的比較穩陣。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以而家只敢買大股東人品好的股, 大股東衰真係你吹佢唔漲

      刪除