2018年6月26日 星期二

市場過熱指標

雞湯金句:

"雖然我地無方法可以去預測市場走勢, 但我地絕對有能力搞清而家係咩位置"

試下列出我覺得肯定的事, 大家討論下:

1. 香港樓市肯定係極端高位
2. 利率肯定係極端低位
3. 個人/企業資金肯定非常易取得
4. 投資者非常湧躍入飛IPO
5. 因為QE, 越來越多人相信this time is different

最後一點, 係我係身邊朋友度觀察而黎, 佢地普遍性相信QE後我地己走向一條新的道路, 以前的舊經濟所謂的週期已不存在, 而港樓係中國強勁的熱錢流入下加上借貸只佔樓價一半, 爆煲的風險已不如2007.

我基本認同, 我都諗唔到有咩地方可以反駁, 所以我都換左樓

但係當大部份人認為風險己經不存在的今日, 會不會就係最大的風險?

俗語話, 當最後一個淡友變成好友, 因為市場己經無新買家, 自然只有向下一條路


大家點睇??

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 特別係澳門, 出左個8成首置, 風險真係好大

      刪除
    2. 老王對於年青人上車有甚麼意見可提供?

      刪除
    3. 講真, 雖然我話咁多負條件, 但真係無人知將來點, 正如買股, 我覺得有需要有能力就買其實真係無錯, 靠父母幫都無問題, 但唔好東借西借咁, 如果無必要性就唔洗急, 唔好人買你買就得

      唔好做預測, 更唔好賣自住樓博一舖, 會輸左頭家

      刪除
    4. 市欲靜而風不息 樓欲養而工不在

      刪除
  2. 6. 無視其他經濟板塊(股票、匯市)波動,繼續鶴立雞群
    傳統上股市行快樓市半年,現在股市跌左近兩成,唔知樓市會否跟隨呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽其他BLOG 友講呢個關聯性己越來越少, 我都同意, 因為過去十年最出色的投資, 就係樓, 呢個神話係未來十年可以持續嗎?

      刪除
  3. 周期會因QE而改變形狀,但會因此失去周期?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗意思係, 當期週期大到超過一個人的正常年齡, 如100年, 咁對呢個人黎講有無週期可能無分別?

      刪除