2018年2月26日 星期一

和電的不負責任分析2

尋日和電出左業績, 竟然1 毫子特息都唔派, 出現左我之前講的最壞情況:

和電的不負責任分析

其實大家成日話佢現金己等於佢成隻股, 我之前都話, 其實好多股都有呢個情況架, 但大家好似只係睇到呢樣野咁.

講真要數"清算價值" >股價的公司真係一大堆, 基本所有地產股都係, 可能你話現金唔同地產價值, 但係大股東手上, 現金同物業又或者其他資產有咩分別???

而且派特息一定有利嗎? 如果管理層可以搵到回報>10%的投資, 點都好過你收左一萬幾千拎去買iphoneX 吧?

Anyway 我都係馬後炮. 其實佢升到3.2 我都幾後悔2.8 走左, 但係我絕無幸災樂禍的意思, 只係分析下呢個 "會計上的錯誤" 或者唔係真係咁錯

今次單野引申左另外兩個問題:

1. 電能今年會派特息嗎?
2. 長實賣中環中心今年會派特息嗎?

市場先生, 不愧係偉大的羞辱者

4 則留言:

  1. 早兩年, 大家追高息股
    上年, 追高息債/美股
    今年, 追睇下有冇股派特別息
    一路無變0既係, 大家依然想追租金收入

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實追特息呢個風潮係有D 奇怪, 派左特息落左袋, 之後呢? 我諗好多人無諗過呢個問題

      租金收入隨住樓市升勢好似牢不可破, 但係成也風雲, 敗也風雲...

      刪除
  2. sosad 一仙都唔派, 最壞情況出現咗, $2.8 其實都係返咗「原位」啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀. 但對於高位入貨等特息的就慘囉...

      刪除