2018年2月5日 星期一

插1500 有感 + 北水最後入市日

今日又大插1500 點, 突然諗起一個有趣問題:

你會唔會有時覺得沽早左, 沽遲左, 買早左或者買遲左?

我試過50 蚊買入1113, 45 蚊沽出, 之後跌到38 蚊, 而家係70 蚊, 請問45 蚊沽出做對了嗎?

2.2 沽出1/3 1883, 之後升到2.4, 而家2.14, 請問做對了嗎?

5.5 買入香港建設, 6.5 無沽, 之後5.6 沽左, 請問做對了嗎?

其實好多時對錯係相對的, 45 蚊沽出1113 對出之後跌到38, 係對的, 但對之後升到70, 係錯的, 其實每個決定都沒有對錯, 重要係做你覺得對的事同資金風險管理, 就算結果最後不似預期都唔係你可以控制到, 因為跟本就無人可以成功預測股市


========================================

溫馨提示:


南下「滬港通」及「深港通」將於2月13日至22日停市, 撈貨的朋友們請注意~~


PS. 沽出長和, 留D 現金過年前加倉地產恐慌股


現金: 45%

9 則留言:

  1. 現金45% 你就好啦! 我得10%咋😭 哈……

    回覆刪除
    回覆
    1. 大哥,聽講你已經食左幾次和味龍,唔好扮野,哈哈

      刪除
  2. 我仲大獲,計埋SP,滿倉有突!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄你呢d先係高手,滿倉中其實暗藏風險管理,咪以為呃到我,hehe

      刪除
    2. SP, short put, 有D危險喎

      ahchiu

      刪除
    3. 預左接貨, 不過有D壓力, 急跌下D證券行按金水平會急升

      刪除
  3. 的確很難判斷對錯,每個人的財務狀況和投資決策只有自己才知道。市在高位,要建立穩中求勝的組合。我組合現金28%,上星期已沽了點貨,這兩天就沒有沽,再觀察和決定是爭持或減持。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我沽貨不是睇淡個市, 係覺得地產股有機會被唱淡, 所以留D 彈藥入貨, hehe

      一齊加油夢想爸!

      刪除
    2. 若地產股被唱淡,我都會考慮增持。

      刪除