2016年11月15日 星期二

差一刹我信地老天荒

普普當選之後, 所有野好似180度轉變咁, 一個月前仲講緊金錢大貶值, asset is king, 唔知點解普普當選後, 突然大吹加息, 突然變左做資產大貶值, cash is king, 喂留意番, 佢只係當左選, 佢乜都未做, 市場己經吹到話全世界的錢會回流番美國, 全世界唔會再玩QE, 債券大貶值, 泡沫大爆破, 講到好似聽日就加十厘息咁.


我咁嬲嬲豬因為我的RETIS 組合己經慘不忍睹, 其實呢個就係考驗人性的時候, 每逢市場逆轉你就要作出決定 --- 跟定係唔跟, 要反其道而行定係順住大吹勢


如果我係無打倒昨日的我, 而我覺得市場係過份吹大左普普的副作用的話, 或者呢個就正正係我加注的時候......

等埋12 月份bonus 就買置富同領展~~

2 則留言:

  1. 慘不忍睹其實都係跌左<10%咁解, 加油

    回覆刪除
  2. 一連串的錯誤下接近20%的盈利只餘下5%...心在滴血

    回覆刪除