2016年11月10日 星期四

太古慘慘豬


"太古指, 國泰航空(00293)自中期報告發表後, 其航空公司業務前景轉弱, 可運載量過剩及競爭激烈尤其對其客運業務構成壓力(收益持續遜於預期, 收益率承受重大壓力), 而在此情況下, 國泰航空集團不再預計其2016年下半年的業績會較上半年為佳.
        另外, 旗下港機工程(00044)大部分個別業務的前景大致與預期相若, 預計港機(美洲)今年下半年的虧損將較上半年顯著為多, 反映部分座椅合約錄得虧損, 以及結束外勤服務業務所需的費用; 另外, 公司已就美國客艙及座椅業務的賬面值進行檢討, 經檢討後, 公司於今年的溢利預期會計入現時估計為2億8000萬港元的減值支出, 當中太古公司應佔的減值支出為2億1000萬元; 雖然太古海洋開發集團的業務前景大致與預期相若, 但已就其船隊的賬面值進行檢討, 船隊營運的離岸業前景對船隊價值具有重要影響, 相對早前預測, 太古海洋開發集團現時預料離岸業的復甦期較長及步伐較慢, 並反映於就船隊賬面值進行的檢討, 經檢討後, 公司於2016年的綜合溢利預期會計入現時估計為23億1000元的減值支出; 太古海洋開發集團已出售其附屬公司Altus Logistics預期就該項出售錄得1億1600萬元虧損.
        集團預計, 上述情況對今年股東應佔綜合基本溢利產生重大不利影響.
 
太古呢獲真係慘慘豬了, 之前都講過佢基本上飯飯都死, 國泰同海洋應該係重災區, 最慘係睇唔到前面條路. 呢獲真係慘過當勞做總統....我好肯定佢今年派唔足5厘息, 而家14蚊, 我諗要12 蚊先可以考慮下...

又講番好多人鐘意講的"折讓"問題, 記得之前睇過林本X話呢D 綜合企業XXX己經值幾百億, 淨低的業務係送GE, 哥時都信信地, 但係睇多D 諗多D 就發覺呢個係歪理, 佢送的一定係好的嗎? 佢送的業務年年虧損你吹咩? 你有權清算佢咩? 你未又係眼白白睇住佢股價下插.....仲話咩博士, 妖..

正如好多資產折讓股, 點解佢會折讓? 係人都知佢折讓點解無人買? 市場個價格係人為去定的. 佢折讓幾多理論上同市場價格係一D 關係都無, 只係同有無人出多D 錢買佢隻股有關, 再者, 資產的淨值只會係佢賣出資產同賣盤清算先至會兌現, 前者係最理想可以100% 體現到價值的CASE, 而後者, 一來佢絕對可以一路虧損一路CAP 水唔清盤, 二來就算佢拎去拍賣, 佢破左產D 資產值番幾多錢都係一個問號, 千其唔到比佢"現在" 的估算呃到

尋日54蚊買番領展, 計番都有4厘息, 合格

另, 癲佬真係當選左, 未來幾年的生活一定不會悶了, 嘻

2 則留言:

  1. 話資產係送嘅係根據歷史,但唔forward looking。無錯,history repeats itself,但呢個世界無例外先係最大嘅例外,一次創新為下一次的重複鋪路,then history repeats。一本通書唔可以睇到老嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係奇怪D 人點解只係用咁基本GE 分析去斷定呢D 股好抵..?

      刪除