2016年7月21日 星期四

金錢的意義-反思

其實之前都曾經諗過一個問題, 就係當我地生活過得OK, 唔憂食住, 有份OK 的工有家庭, 多餘的錢對我地的意義是什麼呢?

當然唔係想站係道德高地去講咩金錢係萬惡呢D GAP 野, 只係我有一段時間一路都好想財務自由, 想向上流, 想有XXX 退休咁, 有時都覺得成30 歲仲係得丁屎積蓄唔知點算, 都會鑽少少牛角尖, 有一日突然同我老婆行行下公園, 我問我老婆其實我地生活過得不錯, 係咪仲係要咁不斷追求金錢呢? 我老婆話其實一路都係我自己係度亂諗, 哈哈

其實我係一個好緊張錢的人, 每次lost 錢都會有好深的hard feeling, 上至萬下至幾十, 一樣會不開心, 我會好自然將LOST 左的錢聯想到佢可以購買的野, 如一萬蚊可以去一個旅行, 一千蚊可以買個吸塵機, 一百蚊可以食三餐中午...所以無論點我一LOST 都會好唔開心, 呢個係我一路都知的一個缺點.

但我都慶幸係咁的情況下我都肯忍痛執行止蝕, 呢個可能係睇左咁多書的一個功勞吧, 咁多年來止蝕真係幫我慳番唔少, 最甘一定係濠賭系列, 永利, 澳博, 金沙, MGM 我基本都係最高位哥陣買過, 如果我無止蝕應該無左起碼五六七八萬, 其次係PK 卓越, 中海油, 等等..

今日再睇到一個己故高手Allan的Blog, 佢初入股海一野無左九位數的TWD, 我估大約幾千萬吧, 重點係呢個係佢的大部份錢, 佢萬念俱灰下反而領悟到人生的大道理, 就係錢是什麼? 應該話未洗的錢對一個人來講的意義是什麼?

http://allanlin998.blogspot.com/2013/11/blog-post_27.html

金錢是一種觀念他要使用分享才會有意義我覺得失去金錢,很痛苦但實際上日常生活我一點也沒有受到影響我仍然有錢吃飯有房子住所以痛苦的根源到底在哪裡??
原來它的根源是因為我認定那些錢是我的是因為我觀念上的錯誤.造成我自己的痛苦.但實際上,在生命的實相上這些錢不是我的是上帝(上天)給的,我空手而來我也將空手離開這個錢只能留在地球上作為代幣使用而已,

我們要看自己擁有的不要看失去的在我最沮喪的時候太太安慰我說不要難過就算是我們只靠定存也可以過一輩子對啊.我忘記看看我所擁有的,忘記知足和感恩看到那些 自救會有些 老人連老本都賠掉我們實在是幸運很多我現在的態度
是每天感謝感謝上天給我聰明才智讓我可以服務人群當有一天上天跟我招招手..回來吧回來吧
我也準備含笑而去. 每天,我都覺得是真正的豐盛的一天

其實我真係一個好撚怪雞的人, 乜春野都可以擔心一餐, 我都唔知幾時開始我變成咁...唔止係投資/ 蝕錢上...
點解我每日都要為一D 唔影響我日常生活的野而憂心?

 我應該每次不爽就問自己一個問題:

呢件事會影響我爽YY 的日常生活嗎?
會影響到我無得食fine dining ma?
會影響到我同我屋企人的歡樂時光嗎?
會影響到我鐘意做的事嗎?

如果以上皆非, 關我旦治咩....

======================
中海物業還是爆發了, 1.19 爆到上1.3 高追左15000 股, 現價1.5....奶奶的....

2 則留言:

  1. 人總要有些焦慮情緒, 先會有動力為未來做準備.
    (當然焦慮過度 會發展成為情緒病: 焦慮症.)
    ROSS

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你Ross, 我都忘記我講過呢d 野 :)

      刪除