2016年6月28日 星期二

買股收息的盲點

呢排睇好多BLOG 都強調買股收息, 現金流等等, 真係多到悶, 其實咩係買股收息同點解要買股收息?

D人成日話呢隻股乜乜乜好高息呀, 平呀, 抵買呀, 喂大佬, 呢D 係咩分析來的? 咩叫好高息, 平, 同抵買? 有D 人仲話自己係52週高位接左貨問一D 膠手點算, D 膠手一睇, 高息股, 就叫D 人唔洗擔心, 未收下息先囉, 咁都得.....

股息係來自隻股間公司的盈利, 股價跌係因為大家都唔睇好呢間野的前景, 又或者本身間野有問題, 無盈利又何來股息, 以前我都好迷股息呢一套, 直到奶左卓越一獲金之後, 我就知乜叉高息跟本唔係買入的原因, 話說卓越由1.6 我開始買, 買到1 蚊, 而家3 毫, 當年就因為有人介紹話高息又派紅股, 結果中了招!!!!

今日又見到好多人推話高息, 收息, 真係好反感, 買股票制造現金流哥D 跟本係自欺欺人的做法, 本金跌到得一半, 收收收, 收條春咩, 1 年先6,7% 收十年都係六七成, 仲係講緊間野無減派息的情況.

一隻好股有高息當然係值得一讚, 但係咪無高息就唔係好股? 高息就一定係好股? 股息現金流令好多人都盲目唔去分析隻股, 又或者買左就唔睇, 我覺得弊多於利同害左好多人.

PS. 英國終於脫左, 個市爆跌左一千點, 我最醒就係92 賣左長和, 而家83, 最蠢就係買左匯豐兩次又第二日賣左, 來回都唔見一千幾百蚊, 只怪自己無定力又無諗清楚, 呢個都係我缺點...

anyway 世界本來就沒有一日寧靜, 動盪本身就係常態, 所以我覺得脫歐係一個機會, 不過匯豐好多業務係歐洲, 我覺得脫歐最大獲唔係英國, 係歐盟, 全世界都預左英國會衰, 所以反而跌極有限, 但係歐洲金融震蕩將會陸續有來, 所以我都係sell 5 buy 電能, 起碼攻中有守~

REITS 己經升到暈左...只恨入得兩手領展...唉....

沒有留言:

張貼留言