2016年6月12日 星期日

借錢前的感想

聽日就要去睇下借唔借到錢了, 今日係咁意同我老豆老媽提下借錢買股票, 嚇到佢地咩咁, 我唯有話講下笑....

我都明白佢地點解咁驚, 因為佢地哥代人可能對股票認識少同自己都身受其害, 但我覺得雖然我唔係借好多, 借盡未八九十萬, 但係對我黎講呢個係我對我的沉悶人生一個少少的掙扎, 我可以好平坦咁等30年後退休, 其實穩穩陣陣真係無咩問題, 但係我的一點不甘心, 就係我可以活成什麼其他的模樣?

借幾十萬其實都唔係咩大事, 但對我黎講可能係反抗呢個悶局GE 一個少少衝擊吧.

當然前提係唔影響自己屋企人, 要保障到佢地生活安定, 每個人供多兩三千其實又問題不大GE :)

anyway 聽日去CC 睇下有咩搞作先~可能人地唔批呢哈哈~

沒有留言:

張貼留言